کد خبر: ۳۴۴۹۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۲۱ مهر ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، کرار جاسم؛ حالا دیگر این اسم، روی اعصاب همه است، حتی هواداران تیفوسی استقلال که پیش از این سعی می‌کردند بعضی خطاهای رفتاری او را نادیده بگیرند و به هنر ساق‌هایش دل ببندند. انگار دیگر طاقت همه طاق شده، انگار چوب خط جاسم به پایان رسیده است. کافی است سری به سایت‌ها و صفحات مجازی هواداران استقلال بکشید تا ببینید یاغی عراقی حتی در این پاتوق‌های مجازی هم اعتبار چندانی ندارد. اتفاق عجیبی هم نیست البته؛ بالاخره هرکس تاب و تحملی دارد. این همه حاشیه را شاید اگر مسی و کریس رونالدو هم داشتند کسی تحمل‌شان نمی‌کرد، چه برسد به کرار جاسم که شش ماه است کسی پنج دقیقه بازی خوب از او ندیده! بهترین نمونه فرنگی‌اش شاید ماریو بالوتلی باشد؛ مهاجم ایتالیایی که شاید یک سوم کرار هم حاشیه ندارد، اما مدام از باشگاه‌های مختلف طرد می‌شود و ناچار است طعم طعنه و تحقیر و نیمکت‌نشینی را بچشد. قطعا این وضعیت با توانایی‌های فنی «سوپر ماریو» تناسبی ندارد، اما به هر حال او باید تاوان بی‌انظباطی‌هایش را پس بدهد. ما اما با کرار چه کردیم؟ اینکه هر بار به عراق می‌رود تا مدتها برنگردد، سر میز صبحانه شر به پا کند، همه فک و فامیلش را در هتل استقلالی‌ها جا بدهد و با چند کیلو اضافه وزن و غیبت‌های مکرر از تمرینات به معنای واقعی کلمه از زندگی‌اش لذت ببرد، انتقام ما از بدقلقی‌های کرار است؟

یادمان نمی‌رود ابتدای همین فصل مسوولان باشگاه استقلال مدعی بودند قرارداد محکمی با کرار جاسم بسته‌اند که او را به شدت تحت کنترل نگه خواهد داشت؛ آیا این است همان قراردادی که در موردش حرف زده می‌شد؟ از همان زمان هم می‌شد حدس زد که همه این حرف‌ها «لاف» است، درست مثل کسر قرارداد 30 درصدی که اخیرا خبرش در مورد جاسم منتشر شد. مگر ممکن است این بازیکن طغیانگر عراقی را با آن کارنامه لعنتی‌اش به چارمیخ قراردادهای محکم کشید؟ او بعد از سال‌ها پادشاهی در ایران، یک قرارداد پادشاهانه دیگر هم بست و حالا دارد کیفش را می‌برد. او می‌داند که استقلال باید تا ریال آخر طلبش را بدهد و درست به همین خاطر هر نوع گربه رقصانی که بلد است انجام می‌دهد؛ همزمان با تمرینات سنگین استقلال، در زادگاهش به شکار می‌رود و عکسش را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند. بله؛ این یک قرارداد فوق‌العاده است، اما نه برای باشگاه استقلال، برای شخص شخیص کرار جاسم!

از همه جالب‌تر واکنش مدیرعامل استقلال است. افشارزاده می‌گوید به این کارهای تکراری کرار عادت کرده است؛ به‌به عجب مدیریت فوق‌العاده‌ای، عجب درایت به موقعی! آقای مدیر البته تمهیدی هم برای عبور از این بحران دارد: «نظری جویباری را مامور کرده‌ایم با کرار برخورد کند.» این یکی دیگر ردخور ندارد. وقتی کار را به جویباری بسپارند، حتما اوضاع را درست خواهد کرد. خوب کسی را پیدا کردید آقای افشارزاده؛ البته این وسط مشکلی هست. کافی است سری به آرشیو خبرگزاری‌ها در تاریخ 15 شهریور 94 بزنیم. اینطوری خیلی زود نقل قولی از نظری جویباری پیدا خواهیم کرد که می‌گوید: «با کرار محکم برخورد کردیم.» آفرین؛ از آخرین برخورد محکم جویباری با جاسم، فقط یک ماه می‌گذارد و حالا دوباره این مریض را فرستاده‌اند زیر تیغ او. بی‌خیال بچه‌ها؛ برنده واقعی هافبک عراقی است که دارد با پول ملت ایران کبک شکار می‌کند. ضجه مویه‌های ما چه فایده‌ای دارد؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها