کد خبر: ۳۴۷۴۳۳
زمان انتشار: ۱۷:۰۸     ۰۵ آبان ۱۳۹۴
سرپرست سایپا گفت:‌ ناراحتی‌ام از استقلال مثل فیلم بر باد رفته است و بهتر است آن را فراموش کنیم.

به گزارش پایگاه 598، اصغر حاجلیو در حاشیه دیدار سایپا و صبا در مورد وضعیت سایپا گفت: هیأت مدیره و مدیرعامل سفت و محکم پشت جلالی هستند و از او حمایت می‌کنند.

وی در مورد دیدار دربی گفت: دربی همیشه برعکس بوده و تیمی که قوی‌تر بوده بازی را نبرده است. البته شرایط روحی استقلالی‌ها خوب است با این حال این موضوع برمی‌گردد به سکوها که بتوانند به تیم آرامش بدهند. الان هم استقلال صدر جدول است و نتایج خوبی می‌گیرد اما واقعیت در زمین مسابقه است.

حاجیلو گفت: درست است که همیشه در این سال‌ها بیشتر سکوها را پرسپولیسی‌ها تشکیل می‌دهند اما هر زمان تیمی از لحاظ فکری بالاتر بوده بازی را برده و نتایج قبل از دربی خیلی ملاک نیست هر چند که امیدوارم استقلال برنده باشد.

پیشکسوت استقلال گفت: خط هافبک و فورواردهای پرسپولیس ایده‌آل است و استقلال هم با جوانانش وضعیت خوبی دارد. البته پرسپولیس نقطه ضعفش در خط هافبک و دفاعی است که متزلزل نشان می‌دهد با این حال فکر می‌کنم هر دو تیم روی فرارهای سرعتی حساب باز کرده‌اند. هر تیم تمرکز بیشتری داشته باشد و از فرصت‌ها استفاده کند می‌تواند برنده باشد.

وی گفت: در این دیدار هر تیم یک گل بزند شانس پیروزی‌اش زیاد است و دیگر مثل گذشته و آن بازی که استقلال با گل‌های ایمون زائد باخت اتفاق نخواهد افتاد و آن هم یک اتفاق بود که هم مظلومی و هم تماشاگران بازی را تمام شده می‌دانستند اما یک تجربه خوب به دست آمد که بازی 2 بر صفر را برده را تا دقیقه 90 هم پیروز میدان نداند.

حاجیلو در مورد اینکه دوست دارد استقلال این بازی را با چه نتیجه‌ای پیروز شود، گفت: همیشه میلم بوده که جوری ببریم که دیگر پیروز شش‌تایی‌ها را به رخ ما نکشند اما این غیرقابل قبول است و در ذهنم نیست.

وی تأکید کرد: امیدوارم در این مسابقه هر دو تیم مثل هادی نوروزی به بازی جوانمردانه فکر کنند. هادی شاید مثل دایی و کریمی نبود اما جمعیتی که برای او آمد نشان داد که با وجود اینکه ستاره نبود اما با اخلاقش توانست در دل مردم جا بگیرد و به همه درس خوبی داد. امیدوارم همگان از اخلاق شماره 24 الگو بگیرند.

سرپرست اسبق استقلال در مورد ناراحتی‌اش از این باشگاه گفت: این دیگر مثل فیلم بر باد رفته است و آن را فراموش کنیم.

وی در مورد صحبت‌های فتح‌الله زاده که استقلال 8 بر صفر پرسپولیس را برده است،‌گفت: هر چه حاجی بگوید همان است اما اینکه در کری‌خوانی‌ها بخواهیم توهین کنیم خوب نیست. کری خوب است اما اینکه اهانت شود درست نیست.

حاجیلو در پایان درباره وضعیت میداوودی گفت: مطمئنم مشکلات مهاجم سایپا حل می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها