کد خبر: ۳۴۸۱۰۶
زمان انتشار: ۰۸:۳۳     ۱۰ آبان ۱۳۹۴
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرکان گفت: مصطفی هاشمی از دوستان خوب من است و توهین به او در بازی فردا توهین به من خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598، محمد مهدی ایزدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار داشت: عدم هماهنگی و نداشتن بدنسازی مشکلات عمده ما در ابتدای فصل است و برای بهتر شدن تیم نیاز به هماهنگی و فرصت داریم. متاسفانه ما پیش از فصل دو جلسه هم نتوانستیم خوب تمرین کنیم.

وی ادامه داد: زمانی که من آمدم خیلی دیر بود و تیم پراکنده‌ای را تحویل گرفتم. نقایص زیادی داریم و من هم نمی‌توانستیم در آن مدت کم هم معجزه کنم. چند روز هم به دنبال جذب یار خارجی بودیم و زمان را از دست دادیم. با این تفاسیر پتانسیل نفرات ما بالا است و مطمئنا شهرداری گرگان در این فصل حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و برای مدعیان دردسرساز می‌شود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به انجام دو بازی در هفته گفت: این موضوع برای تیم هایی مانند که بدنسازی نداشته‌اند، سخت است و فرصتی برای انجام کارهای بدنی ندارید و بعد از هر مسابقه تنها باید ریکاوری کنید. ما بازی دوستانه هم نداشتیم و بازی هفته اول مقابل شیمیدُر حکم دیدار تدارکاتی داشت. در ابتدا راضی به قبول هدایت تیم نبودم، اما با نگاه کمک به تیم وارد شدم.

ایزدپناه در مورد جذب نهیر میرزا که متولد آمریکا است عنوان کرد: نهیر میرزا بازیکن ایرانی محسوب می‌شود، چون پدر و مادرش ایرانی هستند و به اشتباه گفته شد که او یار خارجی است و با نیز فدراسیون جلساتی را برگزارکردیم که متقاعد شدند، اما برخی گفتند که او یار خارجی محسوب می‌شود که این درست نیست.

وی در خصوص دیر ملحق شدن رایان ریچارد گفت: او بازیکن بسیار خوبی است و فصل گذشته نیز خودش را نشان داد. تنها مشکلش عدم هماهنگی است و در هفته اول هم روز بازی به گرگان رسید و کاملا خسته بود، اما رفته رفته کمک زیادی به ما خواهد کرد.

سرمربی شهرداری گرگان با اشاره به بازی روز دوشنبه مقابل دانشگاه آزاد و حضور مصطفی هاشمی در گرگان تاکید کرد: مطمئنا دانشگاهی‌ها بازی سختی در گرگان خواهند داشت. هاشمی از دوستان خوب من است و توهین به او توهین به من خواهد بود. در سال‌های گذشته جو در گرگان خراب بوده و حساسیت زیادی وجود داشته است. تمام تلاشم را می‌کنم بازی بدون حاشیه‌ای داشته باشیم و همه یک بازی خوب را شاهد باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها