يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۸۹۱۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۱۴ آبان ۱۳۹۴
رئیس ستاد حقوق بشر گفت: آمریکا یک شیطان بزرگ است و جنایتش در ویتنام، عراق و افغانستان و شیلی و کوبا و سومالی و سودان و دیگر کشورها سایه افکنده است.
 محمد جواد لاریجانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس دیروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان مشهد اظهار داشت: مردم در راهپیمایی 13 آبان مرگ بر آمریکا گفتند زیرا که آنان حمایت نظامی در جنگ علیه ایران داشته و سلاح دشمن را تامین کردند و سالها به ناحق اموال ایران را بلوکه کرده و کشورمان را تحریم و تهدید کردند و به عهد و پیمانش پایبند نبود.

وی گفت: آمریکا یک شیطان بزرگ است و جنایاتش در ویتنام، عراق و افغانستان و شیلی و کوبا و سومالی و سودان و دیگر کشورها سایه افکنده و بزرگترین حامی وحشی ترین یزیدیان زمان یعنی اسرائیل غاصب است.

رئیس ستاد حقوق بشر بیان کرد: آمریکا از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کند و حضور پررنگ مردم در سراسر کشور و به ویژه مشهد و به ویژه حضور جامعه دانش آموزی و دانشجویی مشتی محکم بر دهان استکبار و دشمنان ایران و اسلام و نقطه قوتی برای مسلمانان ستمدیده است تا با اقتدار کامل مقابل دشمنان بایستند و آنان را ناکام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها