کد خبر: ۳۴۹۰۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۴ آبان ۱۳۹۴
آمریکا تروریست است/
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید اینکه آمریکا مدعی حقوق بشر و تروریست است، گفت: به مردم باید روشنگری کنیم که اگر آمریکا در کشور نفوذ کند چه تبعاتی و پیامدهای منفی برای کشور بوجود می آید.
به گزارش پایگاه 598، سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز 13 آبان در گفتگو با بسیج پرس در مورد حذف شعار مرگ بر آمریکا توسط مسئولین گفت: مردم ما تابع رهبری هستند و به آن هایی که تحلیل درست از برخی مسائل ندارند توجه نمی کنند. مردم هنوز بغض کینه توزی های آمریکا را شاهد هستند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم آمریکا به این عهد و پیمانی که بسته عمل کند، افزود: آن ها هنوز مدعی حقوق بشر و تروریست هستند در حالی که خودشان اول ناقد حقوق بشر در دنیا هستند. آن ها رژیم صهیونیستی که کودک کش است را حمایت می کند. همچنین از جنایات آل سعود و جنایاتی که در یمن اتفاق می افتد حمایت می کند. این ها نشان گر این است که آمریکا هیچ تغییری در منش و روش های خود نداده و مردم ما هم به تعبیر امام تا ظلم و مبارزه است ما و مردم در صحنه حضور داریم.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی نفوذ آمریکا بعد از اجرای برجام گفت: باید این مسائل بین مردم روشنگری شود. آن ابزارها و شیوه هایی که برای نفوذ است را باید بین مردم تبیین شود. به مردم باید روشنگری کنیم که اگر آمریکا در کشور نفوذ کند چه تبعاتی و پیامدهای منفی برای کشور بوجود می آید.

حسینی با تاکید اینکه باید مردم را آگاه کرد، ادامه داد: اگر بین مردم روشنگری شود آمریکایی ها نمی توانند به اهداف خودشان دست پیدا کنند. مثلاً یکی از کارهای جزئی شان راه اندازی شعبه های مکدونالد و کی اف سی در کشور بود که خوشبختانه پلمپ شد ولی اعلام کردند که ما می خواهیم 240 شعبه در ایران راه اندازی کنیم که این ها نماد و مظهر آمریکا است. شاید در یک نگاه بگوییم که اهمیت چندانی ندارد به هر حال می خواهند با این کارها جای پای خودشان را محکم کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها