کد خبر: ۳۴۹۲۹۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۱۷ آبان ۱۳۹۴
امام جمعه شاهرود گفت: دشمن اگر دست از پا خطا کند، جواب دندان‌شکنی از مردم ایران خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود ترابی در صبحگاه بسیجیان شرکت‌کننده در رزمایش الی بیت‌المقدس 4 در منطقه عمومی بسطام در سخنانی با تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان و تقدیر از حضور پرشور بسیجیان در این رزمایش تمرینی اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، بسیج برای دوستان شورآفرین و برای دشمنان بیم‌آفرین بوده و اجرای این رزمایش‌ها برای نشان دادن توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران به دشمنان و قوت قلب برای دوستان و کشورهای آزادی‌خواه است.

وی افزود: پشتیبانی از ولایت و حرکت در مسیر شهدا راه و روش بسیجیان در ادامه مسیر است و باید بدانید که دشمنان روی این نقاط تکیه کرده‌اند و می‌خواهند از این مسیرها به ما فشار بیاورند و ما را تسلیم کنند.

ترابی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی قدرتی بزرگ و تأثیرگذار در منطقه است، بیان کرد: ایران اسلامی امروز به مدد راهبردهای مقام معظم رهبری و اقتدار و وحدت و صلابت ملت و دولتش در نقطه‌ای قرار دارد که استکبار جهانی نمی‌خواهد و عصبانیت او در این موضع کاملاً مشهود است.

امام جمعه شاهرود بیان کرد: برگزاری این رزمایش‌ها و نشان دادن آمادگی نظامی برای این است که به دشمن بفهمانیم، هوشیارتر از همیشه آماده دفاع هستیم و اگر دست از پا خطا کند جواب دندان‌شکنی خواهد گرفت.

این مسئول با تأکید بر بصیرت و حرکت در مسیر ولایت گفت: امروز باید مراقب و هوشیار باشیم چراکه دشمن درصدد نفوذ در ارکان نظام است و باید بیشتر از گذشته بصیرت را سرلوحه کار خود قرار داده و در مسیر بیانات ولایت حرکت کنیم چراکه قطب‌نما اوست.

ترابی با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این رزمایش و حضور بسیجیان در این رزمایش میدانی عنوان کرد: هر چه این برنامه‌ها اجرا شود در جهت آمادگی نیروها تأثیرگذارتر است و این رزمایش‌ها نشان‌دهنده اقتدار و آمادگی جمهوری اسلامی ایران و بسیجیان برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها