کد خبر: ۳۴۹۳۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۱۷ آبان ۱۳۹۴
برخی به دنبال عادی سازی رابطه با آمریکا هستند؛
تحرکات جریان رسانه ای اصلاحات، دلسوزان نظام را بر این داشت تا از هویت واقعی جریان هایی که دست و دلشان برای آمریکا می لرزد، رونمایی کنند و اهداف تحرکات رسانه های حامی رابطه با امریکا را مشخص نمایند.
به گزارش پایگاه 598، در آستانه روز 13 آبان در میدان ولیعصر بنر بزرگی به نمایش در آمد تحت عنوان "داستان یک پرچم" که به صورت مفهومی به جنایات این کشور در جهان اشاره می کند.همزمان با رونمایی از این تابلو بزرگ در میدان ولی عصر تهران جریان رسانه ای اصلاح طلب که این روزها  درگیر پاشیده شدن یک تیم جاسوسی می باشد با دستورالعملی جدید وارد فعالیت شده است.

تحرکات جریان رسانه ای اصلاحات، دلسوزان نظام را بر این داشت تا از هویت واقعی جریان هایی که دست و دلشان برای آمریکا می لرزد، رونمایی کنند و اهداف تحرکات رسانه های حامی رابطه با امریکا را مشخص نمایند. دستپاچگی رسانه های معاند از نصب تابلو داستان یک پرچم در میدان حضرت ولیعصر (عج)، نشان دهنده این بود که تهیه کنندگان این اثر از مسیر انقلاب اسلامی و گفتمان امام راحل منحرف نشده اند.

حقیقت پور: معترضین به «داستان یک پرچم» به دنبال عادی سازی رابطه با آمریکا هستند

 منصور حقیقت پور در گفت وگو با نکته آنلاین، در خصوص نصب بنر داستان یک پرچم در میدان ولیعصر(عج) رونمایی شده است و تلاش برخی از رسانه ها برای مذاکره با آمریکا بعد از توافق هسته ای اظهار داشت: با توجه به محتوای عکس داستان یک پرچم، عده ای که معتقدند بایستی با آمریکا مذاکره کرد، در خواب جاهلیت هستند. در قبل از انقلاب اسلامی، کشور استکباری آمریکا علیه ملت ایران کودتا‌های زیادی انجام داده است.

وی در ادامه افزود: تا قبل از انقلاب یک رژیم غیرمشروع و ساواک را بر ملت ایران حاکم کرد و خون جوانان را در شیشه کردند. با پیروزی انقلاب اسلامی، انواع توطئه و کودتا و براندازی و جنگ تحمیلی از سوی کشور استکباری آمریکا علیه دولت و ملت ایران روا داشته است. به همین دلیل است که هیچ موقع نمی‌توانیم با این کشور سر میز مذاکره بشینیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با بیان این که تنها در مذاکرات هسته ای رهبری معظم انقلاب اسلامی اجازه مذاکره را صادر کردند خاطرنشان کرد: بعد از این مذاکرات هیچ گونه اجازه ای نداریم که با آمریکا مذاکره کنیم.

حقیقت پور در ادامه تصریح داشت: آیا به واقع آمریکایی‌ها تا به حال از ملت ایران عذرخواهی کرده اند. غیر از آن همواره جمهوری اسلامی با آمریکا در تضاد بوده است. چنانچه حمایت‌های آمریکا از عربستان سعودی و دیگر کشورهای عرب منطقه نمی‌بود که چند تا عرب مزدور اجازه کشتار مردم مظلوم یمن و سوریه را نداشتند.

وی گفت: به طور کلی رابطه جمهری اسلامی و آمریکا به فرموده امام راحل، رابطه گرگ و میش است. افراد و گروه هایی که به تابلو «داستان یک پرچم» انتقاد دارند و یا آن را تخریب می‌کنند به دنبال عادی سازی رابطه با آمریکا هستند.

 

قناعتی: چرا برخی تا بحث استکبار ستیزی پیش می آید ناراحت می شوند؟/«داستان یک پرچم» برآیند نظر یک ملت است

ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت وگو با سراج24 در خصوص نصب بنر داستان یک پرچم در میدان ولیعصر(عج) و تلاش برخی از رسانه ها برای مذاکره با آمریکا بعد از توافق هسته ای اظهار داشت: برخی از آقایان و جریان های سیاسی حاکم بر جامعه بر سر مذاکره با آمریکا از هول حلیم به دیگ افتاده اند! بدین معنا که از مذاکرات با آمریکا و موضوع برجام عده ای ذوق زده شده اند.

وی در ادامه افزود: عده درصدد این هستند که مجددا در دیگر زمینه ها با آمریکا مذاکره کنند و سلطه این کشور را بر ملت ایران تحمیل کنند و همچنین فرش قرمز برای ورود آمریکا به کشور پهن کنند و به آمال و آرزوهای خود با حضور آمریکا برسند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که این جریان ها غافل از این هستند که ظلم هایی که کشور آمریکا علیه مردم مظلوم فلسطین و عراق و سوریه و یمن روا داشته اند، ناشی از سلطه گری ها و استکبار کشور آمریکا و انگلیس است خاطرنشان کرد: باید این رسانه ها یادآوری کنند که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و سقوط هواپیمای مسافربری و حضور گروهک های تروریستی چه ظلم هایی علیه ملت ایران تحمیل شد.

قناعتی در ادامه تصریح داشت: همچنین در همین روزهای اخیر نیز یک تیم جاسوسی رسانه ای توسط نیروهای اطلاعات سپاه دستگیر شد. همه ی این موارد نشان می دهد که بایستی به آمریکا بی اعتماد بود.

وی گفت: بنده در تعجب هستم که چرا وقتی صحبت از عدم مذاکره با آمریکا و استکبارستیزی می شود، این جریان های سیاسی به همراه رسانه های خود، ناراحت می شوند. آیا جنایت های آمریکا را فراموش کردند.تابلو داستان یک پرچه که در میدان ولی عصر نصب شده برآیند نظر یک ملت است، ملتی که استکبار ستیزی سرلوحه آنهاست.

 

اقبال شاکری: تابلوی «داستان یک پرچم» جنایت‌های آمریکا را در منطقه یادآوری می‌کند/ برخی دشمنی ملت با آمریکا را فراموش کرده اند

اقبال شاکری عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با ایران اسلامی، در خصوص در خصوص نصب تابلو داستان یک پرچم در میدان ولیعصر(عج)اظهار داشت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران دارای چندین شاخصه مهم است که یکی از موارد آن استکبارستیزی است. مظهر و نماد استکبار نیز در حال حاضر سردمدار آن کشور آمریکا است که در جای جای جهان مظاهر استکباری آن برای همگان مشخص و معین است.

وی در ادامه افزود: یکی از موارد استکباری کشور آمریکا همین تحریم ها و قتل و کشتاری است که در کشورهای منطقه بوجود آورده اند. علاوه بر این در خود کشور آمریکا نیز رفتار ناشایستی با اقلیت های نژادی انجام می دهند. همین طور در ایران نیز از بعد از انقلاب اسلامی انواع دسیسه و کودتا و ترور و تحریم های ظالمانه اقتصادی به ملت مظلوم ایران تحمیل کرده اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که دولتی که به این اندازه دشمنی خود را با ملت و نظام جمهوری اسلامی در طول این 36 سال علنی کرده است، مظهر دشمن اصلی کشور ماست.

وی خاطرنشان کرد: حتی با کمترین بارقه سیاسی می توان به این نتیجه رسید که مذاکره با آمریکا صد درصد اشتباه و بایستی نسبت به این موضوع حساس باشیم.

شاکری در ادامه تصریح داشت: یکی از مظاهر استکبار ستیزی را می توان در علائم و نشانه های مراسمی و شهری نشان داد. بنابراین نصب بنر و بیلبورد داستان یک پرچم که ارزش انقلاب جمهوری اسلامی را در سطح شهر بیان می کند، مطابق منافع ملی و ارزش های انقلاب است.

وی گفت: بنابراین اینکه افرادی نسبت به چنین بنر و تابلوهایی حساس و به مذاق آنها خوش نیامده است، شاید در فهم دشمنی آمریکا با نظام و ملت جمهوری اسلامی کوتاهی و فراموش کردند.

عضو شورای شهر تهران درباره الزام شهرداری برای افزایش نمادهای ضد استکباری در سطح شهر نیز گفت: این اقدام پسندیده مدیریت شهری در جهت موضوع استکبار ستیزی است و بنده معتقدم که این اقدامات بایستی محدود به دوره خاصی نباشد.

 

کوثری : معترضان به بیلبورد ضد امریکایی سرشان در آخور استکبار جهانی ست

  اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مصاحبه با خبرنگار حوزه سیاسی تهران پرس">تهران پرس در خصوص هجمه جریان اصلاح طلبی به بیلبوردهای ضد امریکایی در سطح شهر تهران گفت: افرادی که به نصب این بیلبوردها در سطح تهران اعتراض کرده اند در واقع همان افرادی هستند که سرشان در آخور استکبار جهانی است و به همین خاطر این چنین ناراحتند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: این افراد به دنبال این هستند که جلوی طرح شعار مرگ بر آمریکا در کشور را بگیرند، اما با حضور گسترده مردم در مراسم استکبار ستیزی 13 آبان، نقشه های این افراد به هم ریخته است.

وی همچنین افزود: حضور مردم نشان داد که مردم فریب چنین فضایی را نخواهند خورد.

کوثری در پایان تأکید کرد: نه تنها مردم جنایت آمریکا و موضع گیری این افراد را فراموش نخواهند کرد، بلکه در آینده مردم با این افراد کاری خواهند کرد که دیگر جایگاهی در اجتماع نخواهند داشت و آنها را طرد می کنند.

 

خدایی سوری: جریان‌هایی که از نصب نماد ضداستکباری در شهرها ناراحت ‌اند ماهیت آمریکایی دارند
 
حجت الله خدایی سوری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 ، در خصوص تابلوی "ماجرای یک پرچم" در میدان حضرت ولیعصر (عج) تهران و در پاسخ به این سوال که علت ناراحتی اصلاح طلب و برخی جریانات سیاسی از نصب چنین تابلو هایی در سطح شهر چیست، گفت: این جریان ها در نگرش خود ماهیت امریکایی دارند و در صدد این هستند که آرام آرام با امریکا ارتباط برقرار کنند و از این رو با نصب نمادهای ضداستکباری در مقابل چشم مردم ناراحت می شوند.
 
نماینده مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: جریان هایی که در پی استحاله آمریکا هستند، روحیه انقلابی بودن را از دست دادند و استکبار ستیزی در نگرش آن ها جایی ندارد. این جریان ها باید بدانند که مردم و مسئولین اقدامات خبیثانه ای که امریکایی ها در قبال آن ها روا داشته اند را فراموش نکرده اند.
 
خدایی با اشاره به اینکه منافع جریان های حامی برقراری ارتباط با امریکا با منافع امریکایی ها گره خورده است، تصریح کرد: افرادی که امریکا را امید بخشید خود می داند، قطعا ته دلشان با امریکاست و با مبانی انقلاب اسلامی فاصله دارند. امریکایی ها در برهه های مختلف انقلاب اسلامی اقدام به استفاده از قلم و رسانه قصد پیشبرد سیاست خود در ایران را داشت. کسانی که قلمشان برای آمریکایی ها می نویسد، قطعا پیاده نظام آن ها در کشور هستند.
 
وی افزود با تقدیر از دستگیری های اطلاعات سپاه پاسداران در خصوص نفوذی های امریکا در کشور و رسانه، خاطر نشان کرد: دستگیری های چند روز اخیر اطلاعات سپاه پاسداران نشان می دهد که مردم و مسئولین در قبال کسانی که در صدد تطمیع منافع امریکا تلاش می کنند، برنمی تابند و به این افراد به طور جد برخورد می کنند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای با تاکید بر تداوم اشاعه فرهنگ ضد استکباری در سطح شهرهای کشور، اذعان داشت: لزوم تداوم فعالیت های ضداستکباری در سطح شهر به دلیل آنکه بدنه جامعه با وجود ارتباط هسته ای با امریکا، عداوت و دشمنی خود را با امریکا حفظ کرده است، بیشتر از گذشته احساس می شود. دشمنان بدانند که مسئولین و مردم همواره دشمنی خود با امریکا را حفظ خواهند کرد.
 
 
لاله افتخاری: تابلوهای ضد استکباری باید افزایش پیدا کند
 
لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در خصوص انتقادات رسانه های اصلاح طلب از تصویر نصب شده در میدان ولیعصر(عج)، گفت: کسانی که از این انتشار تصاویر ضد استکباری در سطح شهر تهران ناراحت شدند، یا استکبار را نشناختند و یا نظام و انقلاب ما را نشناختند. تصویری که در میدان ولیعصر (عج) نصب شد، یک تصویر نمادین بود و ذره ای از واقعیت موجود سیاست های امریکایی ها که در تاریخ ثبت شده را به نمایش گذاشت.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با یادآوری سیاست های خبیثانه دولت امریکا، تصریح کرد: امریکایی ها به طور گسترده بارها روی بدن ها، شخصیت ها، سلامت، جان ملت ها، انساتیت و عفت پاگذاشتند. گاهی اوقات آن ها از کشته های خود کشته ساختند تا بگویند ما زنده هستیم و گاهی اوقات برای ادامه حیات خود به اشاعه فرهنگ و سیاست هایشان در جهان می پردازند.
 
افتخاری با اشاره به حمایت امریکا از کشتار مردم در جهان، تصریح کرد: این تصویر نشان دهنده آن است که آمریکا برای بالابردن پرچم خود به هر قیمتی پا روی انسانیت، بشریت و شخصیت ملت ها می گذارد. این را می توان در سیاست های آمریکا در حمایت از سعودی ها برای کشتن مردم مظلوم یمن، حمایت از صهیونیست ها برای تدوام جنایات خود در منطقه، به شهادت رساندن 17 هزار نفر در کشورمان و تجهیز و حمایت از تروریست ها برای کشتن مردم عراق و افغانستان حتی در مجالس عروسی، می توان مشاهده کرد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره آیه ای که مربوط به زنده به گور کردن دختران است، اذعان داشت: این تصویر یکی از زیباترین تصاویری است که از ماهیت امریکایی ها رونمایی کرده است. پا رو جنازه ها گذاشتن پا هدف تثبت خود مصداق آیه ایست که از زنده به گور کردن دختران سخن می گویند. امریکا با حمایت خود از همجنسگرایی و تنزل شخصیت زن در جامعه مصداق اصلی این آیه در اوضاع فعلی است.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با تذکر به منتقدان این گونه اقدامات فرهنگی در سطح شهر، ابراز داشت: افرادی که دست به انتقاد می زنند، اگر انقلاب و ماهیت آن و استکبار را نشناختند، انسانیت را قاضی کنند، چرا که اقدامات امریکا مغایرت زیادی با اصول انسانیت دارد.
 
وی در پایان با تاکید بر لزوم تداوم تصاویر این چنینی، خاطر نشان کرد: به نظر من باید انتشار تصاویر این چنینی در سطح شهر تهران باید افزایش پیدا کند چرا که حتی برای نسل اولی ها انقلاب که راه را گم کرده اند می تواند تداعی کننده اصول و مبانی انقلاب اسلامی باشد.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها