أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۵۵۳۶۸
زمان انتشار: ۲۱:۳۴     ۲۶ آذر ۱۳۹۴
ژوزه مورینیو سرمربی چلسی پس از کسب نتایج ضعیف در فصل جاری ساعتی پیش از سوی آبراموویچ از کار برکنار شد. با ما باشید با آخرین اخبار و تحولات مربوط به باشگاه چلسی.
به گزارش پایگاه 598، این خبر لحظاتی پیش در رسانه‌های جهان منتشر شده و نشان می‌دهد که سرمربی چلسی دیگر در سمت خود باقی نخواهد ماند. مورینیو در این فصل از لیگ برتر نتایج ضعیفی گرفته و همین نتایج باعث شد او برای دومین‌بار از تیم محبوبش چلسی اخراج شود.



وب‌سایت بی‌بی‌سی این خبر را لحظاتی پیش روی خروجی خود منتشر کرده است. طبق گزارش منابع معتبر، باشگاه چلسی به مورینیو مبلغی نزدیک به 15 میلیون یورو غرامت پرداخت خواهد کرد که فاصله آشکاری با 55 میلیون یورویی است که این باشگاه می بایست در صورت اخراج مورینیو به وی پرداخت می کرد.

باشگاه چلسی با انتشار بیانیه ای به تشکر از زحمات مورینیو پرداخت. در این بیانیه آمده است:"باشگاه چلسی و ژوزه مورینیو، امروز تصمیمی مشترک اخذ کردند. تمامی اعضای چلسی از زحمات مورینیو پس از تابستان 2013 سپاس گذار هستند.
کسب سه قهرمانی لیگ، قهرمانی جام حذفی، کامیونیتی شیلد و سه قهرمانی جام اتحادیه در دو دوره، او را به موفق ترین مربی تاریخ 110 ساله باشگاه تبدیل می‌کند. ولی هم ژوزه و هم هیئت مدیره قبول دارند که نتایج این فصل چلسی خوب نبوده و به نفع هر دو طرف است که راهشان را از یکدیگر جدا کنند.
باشگاه حتم می‌دهد که ژوزه با گرمی باشگاه را ترک کرد و همواره محبوب و مورد احترام ما خواهد بود.میراث او در چلسی و لیگ برتر همواره تضمین شده خواهد بود و همواره با گرمی از بازگشتش به استمفوردبریج استقبال خواهد شد.
تمرکز باشگاه در حال حاضر روی این است که بیشترین استفاده از ترکیب با استعداد تیم انجام شود. تا ملاقات جدید، صحبت و نظر دیگری منتشر نخواهد شد."

19:15- پیش از اخراج شدن مورینیو، به نظر می‌رسید که حضور گواردیولا در سیتی قطعی باشد ولی با اخراج او، حال دیلی میل از گواردیولا به عنوان یکی از گزینه های آبراموویچ برای هدایت تیمش در فصل بعد رونمایی کرد.

19:20- کنفرانس خبری چلسی برای دیدار روز شنبه مقابل ساندرلند که در استمفوردبریج برگزار می‌شود، کنسل شد.

19.43- همه مربیان چلسی در دوره آبراموویچ
 

19:45-مارتین کیون، مدافع سابق آرسنال در پاسخ به اینکه آیا در شرایط فعلی، بازیکنان چلسی باید خجالت زده باشند گفت:" خجالت زده؟ نه فکر نمی‌کنم. این اتفاق در شُرُف رخ دادن بود. مورینیو این هفته از خیانت بازیکنانش به او صحبت کرد. به ماه اکتبر برگردید که او حرف از یک خبرچین در تیم مطرح کرده بود. به نظر می‌رسید که مشکل بزرگی از ابتدا به همراه تیم باشد.
همچنین کامیونیتی شیلد را به خاطر شما می‌آورم. واکنشش به دست ندادن با آرسن ونگر چه بود. او سپس مدالش را هم پرت کرد."

19:46- شوخی ترول ساز‌ها با مورینیو با استفاده از تبلیغ مشهور کمپانی "Beats By Dr Dre"



19:50-وضعیت اسفناک چلسی در لیگ برتر انگلیس پس از گذشت 16 هفته. 4 برد، سه تساوی و 9 باخت. تنها یک امتیاز فاصله تا منطقه سقوط.



19:55-همه مشکلات مورینیو در فصل جاری: درگیری با پزشک چلسی(اوا کارنیرو)؛ تیره شدن روابط با ستارگان تیم از جمله هازارد، ایوانوویچ، جان تری، دیگو کاستا و سسک فابرگاس. انتقادات بی پایان به داوران لیگ برتر به خصوص جاناتان موس.



20:01- کارنامه مربیگری مورینیو : آقای خاص کارش را در سال 2000 با بنفیکا در لیگ پرتغال شروع کرد. او فصل بعد به اونیائو لریا پیوست ولی افتخاری کسب نکرد. فصل 2002-2003 بود که مورینیو به پورتو رفت و در دو سال حضورش در این تیم، 2 قهرمانی لیگ، یک قهرمانی جام حذفی و یک لیگ قهرمانان را فتح کرد.
مورینیو سال 2004 هدایت چلسی را پذیرفت و در سه فصل حضورش، دو قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و دو قهرمانی جام اتحادیه را کسب کرد.
مورینیو سپس به اینتر رفت و با این تیم توانست دو قهرمانی سری آ، یک قهرمانی کوپا ایتالیا و یک لیگ قهرمانان را کسب کند.
آقای خاص پس از اینتر به رئال رفت و موفق شد با این تیم یک قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی کوپا دل ری و یک سوپرکاپ اسپانیا را فتح کند.
او سال 2013 بار دیگر به چلسی بازگشت و در دومین مقطع حضورش در این تیم یک قهرمانی لیگ برتر و همچنین یک جام اتحادیه را کسب کرد.



20:05-واکنش آلن شیرر، اسطوره فوتبال انگلیس به اخراج مورینیو:" وقتی رابطه تان با بازیکنان به هم بخورد، درست کردن اوضاع کار بسیار سختی خواهد بود. اگر با دو یا سه بازیکن مشکل پیدا کنید، می‌توان شرایط را درست کرد ولی وقتی در مصاحبه راجع به نیمی از رختکن تیم صحبت کنید، دیگر نمی‌توان نیمی از تیم را اخراج کرد. سپس تصمیمی مهم پیش روی شما خواهد بود."

20:10- دیگو سیمئونه، گزینه اصلی هدایت چلسی در تابستان. دیلی میل گزارش داد که چلسی، دیگو سیمئونه را بهترین گزینه برای هدایت این تیم در تابستان می‌داند. سیمئونه که در این فصل نتایج بسیار خوبی با اتلتیکو گرفته و در حال حاضر، هم امتیاز با بارسا صدرنشین در رده ی دوم قرار دارد، گزینه اول آبراموویچ برای هدایت تیم در تابستان است. گزینه های چلسی برای هدایت موقت این تیم تا تابستان، خوان ده راموس و گاس هیدینک معرفی شده اند.



20:19-فیل مک‌نالتی، سردبیر بخش فوتبال بی بی سی در رابطه با اخراج مورینیو:" قدیمی ترین دلیل. با 9 شکست در 16 بازی، حتی مورینیو هم با وجود اعتباری که از فصل گذشته به همراه داشت نتوانست مقاومت کند. چلسی در این فصل از روز اول بی نظم بود، وقتی که مورینیو با پزشک تیم، اوا کارنیرو دچار مشکل شد و او را از تیم اخراج کرد. شکست 3-0 مقابل منچسترسیتی نقص های داخل زمین تیم را مشهود کرد و مورینیو نتوانست شرایط را بهبود ببخشد."

20:22- به نظر اخراج مورینیو، به خارج از مرزهای فوتبال کشیده شده است. روی مکلروی، گلف باز مشهور که البته طرفدار منچستریونایتد نیز هست، امیدوار است مورینیو روی نیمکت اولدترافورد بنشیند. او در توئیتی نوشت:" ژوزه، تمام حرف‌هایم را پس می‌گیرم... ما در منچستریونایتد با آغوشی باز از تو استقبال خواهیم کرد. #تاکسی برای مورینیو."



20:40- رومن کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید مدعی شد که مورینیو به حضور در رئال نزدیک تر شده است. او در توئیترش نوشت:"مورینیو به رئال نزدیک شد. این بهترین خبر برای فلورنتینو پرز است که در سخت ترین شرایطش در رئال به سر می‌برد.

20:55- گلن ماری، گلزن بورنموث مقابل چلسی در توئیترش به اخراج مورینیو واکنش نشان داد. او نوشت:" چطور می‌توان مربی مثل مورینیو را اخراج کرد. اگر موفقیت او نتواند زمان بخرد، پس هیچکس در امنیت نیست."



21:01- بی بی سی گزارش داد جان تری، کاپیتان چلسی که به نظر برای جلسه ای در استمفوردبریج حضور داشت، با ناراحتی استادیوم را ترک کرد و با خبرنگاران مصاحبه ای نکرد.

21:05- سسک فابرگاس در توئیتر به حمایت از مورینیو پرداخت. او نوشت:" از هر آنچه که برای من انجام دادی ممنونم. به تو مدیونم و دلم برایت تنگ می‌شود. برایت در آینده بهترین ها را آرزو دارم."



21:15- فابیو کاپلو، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس با مورینیو ابراز همدردی کرد و گفت که مورینیو نتوانست مشکل اصلی چلسی را متوجه شده و درک کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها