کد خبر: ۳۵۶۲۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۰۲ دی ۱۳۹۴
برانکو ایوانکوویچ بعد از نوبت تمرینی عصر روز گذشته، امروز صبح نیز شاگردانش را گرد هم آورد تا تمرینات تاکتیکی پیش از دیدار برابر پدیده را پشت سر بگذارند.
به گزارش پایگاه 598، تمرین امروز پرسپولیسی ها با صلاحدید برانکو ایوانکوویچ در نوبت صبح برگزار شد و سرخپوشان ساعت 11 در درفشی فر استارت زدند.

* برانکو ایوانکوویچ و پانادیچ آیتم های تمرینی را در زمین طراحی کردند و سرخپوشان زیر نظر باقری و مارکو به گرم کردن پرداختند.

* بعد از گرم کردن، سوشا مکانی، ایمان صادقی و مرتضی قنبرپور از گروه اصلی جدا شدند و در ادامه با حضور در درون دروازه ضربات حمله وران را مهار کردند.

* آیتم اول تمرین امروز به ارسال از جناحین و هجوم دو نفره به دروازه اختصاص داشت.

* اضافه شدن احمد نوراللهی به تمرینات گروهی خبر خوشی برای هواداران این تیم در آستانه دیدار با پدیده است. هافبک دفاعی جوان سرخپوشان با توجه به مصدومیت اردوی تیم ملی امید را از دست داده بود.

* در آیتم حمله به دروازه برانکو از بی توجهی شاگردانش به دستورات تاکتیکی و فنی اش شاکی شد و با قطع جریان تمرین به ارائه دقیق آن پرداخت. در این آیتم فرد مهاجم در تیر یک باید دروازه بان را جریان بازی خارج می کرد تا مهاجم دوم از فرصت استفاده کند.

* مصدومیت ایمان صادقی در جریان تمرین نگرانی برانکو را در پی داشت و او با حضور در کنارش در جریان شرایطش قرار گرفت و در ادامه در اختیار کادرپزشکی قرار گرفت.

* در آیتم بعدی تمرین برانکو شاگردانش را با تقسیم کاور به دو گروه تقسیم کرد. گروه اول به عنوان مدافع و با کاور صورتی وظیفه دفاع از دروازه خودی را در ارسال ها و حملات تیم مهاجم داشتند.

* جاگیری صحیح در زمان دفاع و البته استقرار مهاجمان مورد تاکید ویژه سرمربی پرسپولیس قرار داشت و او بعد از هر ارسال و ضربه اشتباهات شاگردانش را گوشزد می کرد.

* محمود خوردبین، سرپرست سرخپوشان با توجه به آلودگی هوا و مشکلات تنفسی اش در رختکن باقی ماند و نظاره گر این تمرین نشد.

* آیتم بعدی هم در راستای استفاده از ارسال از جناحین طراحی شد؛ حرکت ترکیبی در کرنر و ارسال آن به پشت محوطه جریمه برای استفاده از بازیکن سورپرایز منطقه هجومی توسط برانکو در این آیتم طراحی و توسط سرخ ها اجرا شد و طبق پیش بینی در ضربات اول با سردرگمی و شوت بی دقت بازیکنان همراه بود.

* حضور بنگر درون دروازه و پوشیدن دستکش دروازه بانی از سوژه های جالب بخش تمرین امروز سرخپوشان بود.

* در پایان تمرین که ساعت 12:30 دقیقه با سوت برانکو اعلام شد سرخپوشان به رختکن رفتند و این در حالی بود که چند بازیکن به تمرین اختصاصی و دویدن دور زمین پرداختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها