امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۵۶۴۶۴
زمان انتشار: ۱۸:۳۹     ۰۴ دی ۱۳۹۴
با حضور در فرمانداری قم:
دکتر وحید یامین‌پور استاد دانشگاه و کارشناس فرهنگی و رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی عصر امروز با مراجعه به فرمانداری قم برای کاندیداتوری مجلس شواری اسلامی ثبت‌نام کرد. وحید یامین پور افزود: به نمایندگی از حزب و یا جریانی کاندیدا نشده ام و برای ثبت نام مستقل آمده ام و تلاش می کنم اقبال مردم به جریانی که مبانی انقلاب را نادیده گرفته است کمتر شود.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، دکتر وحید یامین‌پور استاد دانشگاه و کارشناس فرهنگی و رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی عصر امروز با مراجعه به فرمانداری قم برای کاندیداتوری مجلس شواری اسلامی ثبت‌نام کرد.

وی پس از ثبت نام در گفتگو با خبرنگاران در خصوص علت ثبت نام خود از حوزه انتخابیه قم اظهار داشت: مدتی است که برای درس و بحث به قم آمده ام و در قم ساکن می باشم و تقریبا قمی به حساب می آیم.

وحید یامین پور در ادامه افزود: به نمایندگی از حزب و یا جریانی کاندیدا نشده ام و برای ثبت نام مستقل آمده ام و تلاش می کنم اقبال مردم به جریانی که مبانی انقلاب را نادیده گرفته است کمتر شود.

رئیس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی با اشاره به آسیب های احتمالی انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بیان نمود: امیدوارم آسیب هایی که دامن‌گیر هیجانات زودگذر سیاسی است دامن‌گیر این انتخابات نشود و کلیه ثبت نام کنندگان چه در رد و چه در تایید صلاحیت ها باید به قانون تمکین کنند.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۶ - ۰۵ دی ۱۳۹۴
۰
۰
جالبه چه جوري هم قم هم تهران رئيس حوزه هنري هست؟!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها