کد خبر: ۳۵۶۵۱۱
زمان انتشار: ۰۸:۲۷     ۰۵ دی ۱۳۹۴
288 نفر در استان کرمانشاه برای کاندیداتوری در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.

به گزارش پایگاه 598، 288 نفر تا پایان فرصت تمدید شده از سوی وزارت کشور (ساعت 21) روز جمعه مورخ چهارم دی ماه سال 1394 در استان کرمانشاه برای کاندیداتوری در انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.

با ثبت‌نام این تعداد داوطلب پرونده کاندیداهای انتخاباتی در استان کرمانشاه بسته شده و 17 تن از این تعداد کاندیداهای زن هستند که در مقابل رقم 271 نفر مردان ثبت‌نام کرده آمار چشمگیری نیست.

انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه انتخابیه این استان در تاریخ هفتم اسفند ماه سال‌ جاری هم‌زمان با سراسر کشور و در کنار انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

113 نفر از 288 فرد ثبت‌نام شده در کرمانشاه؛ 47 نفر در اسلام‌آبادغرب و دالاهو، 36 نفر در سنقروکلیایی و 22 تن برای حوزه کنگاور، هرسین و بیستون اعلام کاندیداتوری کردند.

در حوزه غرب استان کرمانشاه (قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب) 34 کاندیدا پا به عرصه انتخابات گذاشته و حوزه اورامانات (پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث‌باباجانی) 36 کاندیدای ثبت‌نامی داشته است.

تعداد کاندیداهای ثبت‌نام شده برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه نسبت به چهار سال پیش (دوره قبل و دوره نهم مجلس شورای اسلامی) افزایش 125 نفری داشته و اغلب داوطلبان دارای مدرک کارشناسی‌ارشد هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها