يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۹۲۸۳
زمان انتشار: ۰۱:۱۰     ۲۳ دی ۱۳۹۴
اولین پدر و دختری که به‌عنوان تیم خلبانی یک خطوط هوایی در کنار هم پرواز می‌کنند، تاریخ‌ساز شده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، اولین پدر و دختری که به‌عنوان تیم خلبانی یک خطوط هوایی در کنار هم پرواز می‌کنند، تاریخ‌ساز شده‌اند. خلبان دوم، لورا الیوت و پدرش کاپیتان پیتر الیوت برای نخستین بار روز جمعه، ششم فوریه، باهم پرواز کردند تا مسافران را از بیرمنگام به تِنِریف برسانند. این دو برای خطوط هواپیمایی «توماس کوک» کار می‌کنند.

پدر و دختری خلبان که باهم همکارند + تصاویر

لورای 30 ساله اهل بیرمنگام، وِست میدز تا تولد 18 سالگی‌اش که کاپتان الیوت یک پرواز آزمایشی به او هدیه داد، هرگز برنامه‌ای برای دنبال کردن شغل پدرش نداشت.

لورا مدرک خلبانی‌اش را طی یک دوره‌ی 14 ماهه در جنوب اسپانیا گرفت. هرچند او از سال 2009 به خطوط هوایی توماس کوک ملحق شد و درحالی‌که پدرش با بوئینگ پرواز می‌کرد لورا کارش را با ایرباس آغاز کرد، آن‌ها تابه‌حال باهم پرواز نکرده بودند.

پدر و دختری خلبان که باهم همکارند + تصاویر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها