کد خبر: ۳۵۹۲۸۴
زمان انتشار: ۰۱:۱۰     ۲۳ دی ۱۳۹۴
مسئولین راه‌آهن ژاپن یک ایستگاه قطار در دهکده‌ای بسیار دورافتاده را فقط به خاطر یک مسافر، یعنی یک دانش‌آموز دبیرستانی، همچنان باز نگه‌داشته‌اند.
به گزارش پایگاه 598، جمعه‌ی گذشته یکی از شبکه‌های خبری چین به نام CCTV News  داستانی دل‌چسب را در صفحه فیس‌بوک خود به اشتراک گذاشت که در آن نشان می‌داد چگونه مسئولین راه‌آهن ژاپن یک ایستگاه قطار در دهکده‌ای بسیار دورافتاده را فقط به خاطر یک مسافر، یعنی یک دانش‌آموز دبیرستانی، همچنان باز نگه‌داشته‌اند. 

قطاری که سال‌هاست فقط یک مسافر دارد!+ تصاویر

ایستگاه قطار «کیو-شیراتاکی-شیراتاکی» در جزیره‌ی «هوکایدو» واقع در شمال ژاپن قرار دارد. سه سال پیش راه‌آهن ژاپن  تصمیم گرفت به خاطر دوری مسافت و همچنین پایان دوره‌ی قطارهای حمل‌ونقلی ازاین‌دست، این ایستگاه را ببندد. هرچند پس‌ازآنکه دریافتند یک دانش‌آموز هرروز از قطار این ایستگاه برای رفتن به دبیرستانش استفاده می‌کند، از تصمیم خود منصرف شدند. 

قطاری که سال‌هاست فقط یک مسافر دارد!+ تصاویر

طبق گزارش این شبکه خبری 2 قطاری که در این ایستگاه رفت آمد دارند فقط برای جابجایی این دختر مشغول به کارند و نکته جالب زمان‌بندی دقیق حرکت آن‌هاست که کاملاً بر اساس زمان شروع و پایان کلاس‌های این دانش‌آموز تنظیم‌شده است. 

مسئولین راه‌آهن ژاپن قصد دارند تا ماه مارس امسال و فارغ‌التحصیلی وی این ایستگاه را باز نگه‌دارند.

قطاری که سال‌هاست فقط یک مسافر دارد!+ تصاویر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها