يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۹۴۴۰
زمان انتشار: ۰۱:۱۳     ۲۴ دی ۱۳۹۴
تصاویر ضبط‌شده از شبکه خبری محلی نشان می‌دادند که این دو مرد با انحرافِ 45 درجه‌ای از حالت استانداردِ معمول کار می‌کردند.
به گزارش پایگاه 598، صبح روز دوشنبه پس‌ازآنکه داربست زیر پای دو کارگر شیشه‌شور در حین تمیز کردن پنجره‌های طبقه هفتاد و یکم یک آسمان‌خراش 75 طبقه، از زیر پایشان افتاد، آن‌ها مدتی میان زمین و هوا آویزان شدند.

به گفته‌ی جی ایوانز، سخنگوی آتش‌نشانی این دو نفر از طریق پنجره‌ای در «چیس تاور»، مرکز شهر هیوستون، به داخل ساختمان کشیده شدند. خوشبختانه آن‌ها آسیبی ندیده‌اند و نیازی به خدمات درمانی نداشتند.

تصاویر ضبط‌شده از شبکه خبری محلی نشان می‌دادند که این دو مرد با انحرافِ 45 درجه‌ای از حالت استانداردِ معمول کار می‌کردند.

نجات کارگر شیشه‌شور از فراز آسمان‌خراش + تصویر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها