يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۹۹۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۲۷ دی ۱۳۹۴
در حمله روز گذشته نیروهای نظامی و امنیتی ارتش ترکیه به یک منزل مسکونی در شهر دیاربکر واقع در جنوب شرقی این کشور، اعضای یک خانواده از اقلیت کرد قتل عام شدند. بنابر تصاویر منتشر شده از سوی فعالان رسانه ای ترکیه، این حمله برای دستگیری یکی از اعضای گروه تروریستی "پ.ک.ک" (حزب غیر قانونی کارگران کرد ترکیه) صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق: در حمله روز گذشته نیروهای نظامی و امنیتی ارتش ترکیه به یک منزل مسکونی در شهر دیاربکر واقع در جنوب شرقی این کشور، اعضای یک خانواده از اقلیت کرد قتل عام شدند. بنابر تصاویر منتشر شده از سوی فعالان رسانه ای ترکیه، این حمله برای دستگیری یکی از اعضای گروه تروریستی "پ.ک.ک" (حزب غیر قانونی کارگران کرد ترکیه) صورت گرفته است.
 

قتل عام خانواده کرد بر سر صبحانه +عکس


بنابر اظهارات شهود عینی، نیروهای امنیتی قصد ورود به این ساختمان و جستجوی آن را داشته اند اما بدون هرگونه هشداری و به بهانه احتمال حضور تروریستهای مسلح پ.ک.ک اقدام به شلیک آر پی جی به آن کرده اند. در تصاویر منتشره، حفره ایجاد شده ناشی از اصابت و انفجار گلوله آر پی جی به دیواره سالن پذیرایی این واحد مسکونی و اجساد دو تن از اعضای این خانواده که همگی غیرنظامی بوده اند به خوبی و وضوح قابل مشاهده می باشد.

قتل عام خانواده کرد بر سر صبحانه +عکس


دولت ترکیه به رهبری حزب اخوان المسلمینی عدالت و توسعه" بدستور اردوغان و داوود اوغلو از سه ماه پیش جنگ تمام عیاری را علیه اقلیت کرد کشورشان آغاز کرده اند که تاکنون صدها کشته و زخمی برجای گذاشته و هزاران تن از اتباع این کشور نیز توسط نیروهای امنیتی  ترک دستگیر و روانه زندان شده اند. بخشهای جنوب و شرق این کشور در این مدت صحنه جنگ تمام عیار گروه تروریستی پ.ک.ک و نیروهای امنیتی ترک بوده است. لازم به ذکر است که اکراد، علویون و شیعیان ترکیه بیش از 34 میلیون (حداقل یک سوم) از جمعیت این کشور را تشکیل می دهند و همواره از برخوردها و آزار و اذیت دولت و نیروهای امنیتی ترکیه شکایت دارند.

قتل عام خانواده کرد بر سر صبحانه +عکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها