يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۰۱۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۲۸ دی ۱۳۹۴
شانس اصلی کسب سهمیه المپیک برای دوچرخه‌سواری کشورمان در بخش پیست، آنفولانزا گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: خسرو قمری در مورد شرایط ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: از فردا صبح کار ما در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز می‌شود و امیرحسین جمشیدیان که امید کسب مدال است، رکاب خواهد زد. در این مسابقات و در رده‌‌های سنی مختلف حضور دارند. بخش جاده در جزیره‌ای نزدیک به توکیو یعنی اوشیما برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: روز گذشته که با ژاپن تماس داشتم آب و هوا بسیار سرد بود و متاسفانه محمد رجبلو دوچرخه‌سوار کشورمان در ماده تایم تریل که شانس اصلی برای کسب سهمیه محسوب می‌شود دچار آنفولانزا شده است. امیدوارم در دو سه روزی که تا آغاز مسابقات مانده سلامتی خود را به دست آورد.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: پس از اینکه از این وضعیت مطلع شدیم سریعا تصمیم گرفتیم علیرضا حقی را که قرار بود فرداشب به همراه ما اعزام شود شب گذشته او را به ژاپن اعزام کردیم که اگر رجبلو نتوانست مسابقه دهد او در تایم تریل رکاب بزند.

قمری گفت: این بدترین خبری بود که به من دادند و من هم اعلام کردم محل اسکان او را تغییر دهند تا به بچه‌های دیگر سرایت نکند.

وی عنوان کرد: رجبلو امید کسب مدال طلا است و می‌تواند با این شرایط در مسابقات قهرمانی جهان هم شرکت کند. 40 تا 50 درصد امید داریم که او از این فرصت استفاده کند و سهمیه المپیک را بگیرد. دانشور هم امید دیگر ماست و نسبت به رجبلو شانسش کمتر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها