أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۰۱۵۲
زمان انتشار: ۰۰:۳۳     ۲۹ دی ۱۳۹۴
‌صبح امروز یک فروند هواپیمای سبک سسنا هنگام خروج از ‌آشیانه، با یک فروند هواپیمای سبک پایپر ٢٨ برخورد جزئی داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس طبق اخبار واصله، هواپیمای سسنا 172 در حال چک‌هاى قبل از پرواز، هنگام خروج از آشیانه، از محل دماغه با دم‌ هواپیمای پایپر 28 برخورد مى‌کند.

در این حادثه، هواپیمای پایپر در موقعیت پارک بوده و به دلیل سرعت پایین سسنا، به سرنشین این هواپیمای سبک آسیبی وارد نمی‌شود.

‌معاون فرودگاهی منطقه ویژه اقتصادی پیام در این‌باره می‌گوید:‌ صبح امروز یکی از تکنسین‌های فنی فرودگاه پیام هنگام خارج کردن یک هواپیمای تک موتوره سبک از آشیانه بدون توجه به قرار داشتن گاز هواپیما در حالت تخته گاز اقدام به زدن استارت می‌کند که منجر به برخورد با هواپیمای جلویی می‌شود.

همچنین در یکی از خبرها عنوان شد که هواپیمای سسنا متعلق به ایران‌ایر است که مدیرکل روابط عمومی هما در این‌باره به فارس گفت: هما چنین هواپیمایی در ناوگان هوایی خود ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها