کد خبر: ۳۶۳۷۵۱
زمان انتشار: ۰۸:۵۰     ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تغییر در کادر فنی استقلال دومین اشتباه باشگاه خواهد بود چرا که ضربه بزرگی را به تیم می‌زند.
به گزارش پایگاه 598، محسن گروسی در خصوص شکست یک بر صفر استقلال مقابل نفت اظهار داشت: فکر می‌کنم استقلال در نیم‌فصل اول شرایط بهتری داشت. در فصل یارگیری تیم‌ها نقاط ضعف خود را پوشش می‌دهند اما استقلال نتوانست آنطور که باید و شاید عمل کند و از سایر تیم‌ها عقب افتاد.

وی ادامه داد: بازیکنان استقلال هم اکنون از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی ندارند و به همین دلیل دچار تنزل شده‌اند. کادر فنی باید از این لحاظ روی بازیکنان کار کند تا بتواند آنها را برای بازی‌های آینده آماده کند. به هر حال بحران برای تمام تیم‌ها به وجود می‌آید. استقلال هنوز چیزی را از دست نداده است.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند هنوز مدعی قهرمانی باشد یا خیر، گفت: صد در صد اینگونه است. استقلال هنوز تیم دوم جدول است. مطمئن باشید اگر کادر فنی بتواند بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی به شرایط نرمالی برساند، تیم می‌تواند همچون نیم‌فصل اول نتایج خوبی بگیرد.

گروسی در مورد اینکه آیا موافق تغییر در کادر فنی است یا خیر، تاکید کرد: اشتباه بسیار بزرگی خواهد بود و پس از اینکه در نیم‌فصل نتوانستند بازیکن جذب کنند و اشتباهی در باشگاه رخ داد این هم اشتباه دیگری خواهد بود و مشکلی بر مشکلات تیم اضافه می‌شود.
منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها