کد خبر: ۳۶۴۷۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
مربی کروات هم نتوانست مدافع عنوان قهرمانی را از بحران خارج کند تا جایگاهش روی نیمکت خیلی زود متزلزل شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، سپاهان از روزی که ایگور استیماچ را به عنوان جانشین حسین فرکی به خدمت گرفت تنها یک بار طعم برد را چشید و پیرو آن در هر دو جام داخلی هم ناکام ماند تا شرایط به نحوی پیش برود که هنوز چند هفته مانده به انتهای فصل شایعه برکناری این مربی کروات هم نقل محافل شود.

در این بین اختلافات فاحش این مربی کروات با ستاره های سپاهان هم مزید بر علت شد تا وضعیت برای ایگور در نصف جهان اصلا خوب پیش نرود. اخراج هادی عقیلی از تیم ، نیمکت نشین کردن شهاب گردان، بازی دادن گاه و بیگاه به محرم نویدکیا و نهایتا درگیری اش با محمدرضا خلعتبری توام شد با نتایج ناامید کننده سپاهان در لیگ برتر تا کاسه صبر طرفداران لبریز شود و آنها با اجتماع مقابل در باشگاه خواستار تصمیم گیری در خصوص آینده تیم شوند.

شکست های اخیر سپاهان نه تنها مدافع عنوان قهرمانی را از کورس قهرمانی دور کرد بلکه باعث شد تا زردپوشان نصف جهان حالا کابوس سقوط را بالای سر خود حس کنند آن هم در شرایطی که باید به عنوان نماینده اول ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان بروند. همین امر باعث شد تا خبرهایی در خصوص برگزاری نشست اضطراری هیات مدیره باشگاه به گوش برسد اما این نشست برگزار نشد تا همه چیز به بعد از بازی با النصر امارات در هفته اول لیگ قهرمانان موکول شود.

گفته می شود در صورتی که استیماچ نتواند تیمش را برابر حریف اماراتی به برتری برساند جایگاهش روی نیمکت رهبری تیم را بدون هیچ شکی از دست خواهد داد تا دوباره این فرصت نصیب یک مربی ایرانی شود تا هدایت سپاهان را در دست بگیرد اما اگر ایگور بتواند لیگ قهرمانان را با بردی قاطع استارت بزند همچنان می تواند در اصفهان باقی بماند.

سپاهان در 16 بازی گذشته خود در لیگ برتر تنها یک برد مقابل نفت تهران در اولین حضور ایگور استیماچ روی نیمکت به دست آورد و بعد از آن حسرت کسب پیروزی را به دل طرفدارانش گذاشت تا تنها 5 امتیاز با تیم چهاردهم جدول فاصله داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها