کد خبر: ۳۷۰۴۷۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
الساندرو دل‌پیرو،اسطوره باشگاه یوونتوس معتقد است که تیمش امشب میلان را در سن سیرو شکست خواهد داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه: دو تیم میلان و یووه امشب در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که یووه در حال پیشتازی برای قهرمانی اسکودتو است و میلان روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و امیدش برای کسب سهمیه نیز از بین رفته است.

دل‌‌پیرو درباره بازی گفت:" برای سالها این بازی حساس ترین بازی سال بود،‌مخصوصا در دهه نود. رم و اینتر هم تیم‌های خوبی بودند ولی مقایسه آن با بازی کردن با روسونری در سن سیرو درست نیست. اولین تیم میلانی که با آن روبرو شدم، ترکیب دفاعی شامل تاسوتی،‌باره‌سی، کاستاکورتا و مالدینی را در اختیار داشت. همیشه برای آن تیم احترام ویژه ای قائل بودم. ایمان دارم که یووه امشب بازی را در اختیار خواهد داشت و مالکیت توپ برای بیانکونری ها خواهد بود. میلان سعی می‌کند مسحتکم باشد و از ضد حملات استفاده کند. در نهایت یووه 2-1 پیروز می‌شود."

دل‌پیرو سپس راجع به دیبالا گفت:"  از وقتی برای اولین بار او را با پیراهن یووه دیدم، به خودم گفتم این بچه باید همیشه بازی کند. سریعا تحت تاثیر شخصیتش قرار گرفتم و اینکه با وجود جوانی، چطور با مسئولیت‌ها کنار می‌اید. جدا از وجهه تکنیکی، مشخصا دیبالا شباهت‌هایی به شروع من در یووه دارد."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها