کد خبر: ۳۷۰۶۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۲۲ فروردين ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، دو تیم ذوب آهن و تراکتورسازی در چهارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر یکشنبه به مصاف هم می روند.

ساعت شروع بازی؛ ۱۷:۰۰

ورزشگاه؛ فولادشهر اصفهان

داور؛ موعود بنیادی فر

کمک داور؛ سجاد طوری، فرهاد مروجی و مهدی مرجانزاده

ناظر داوری؛ حیدر شکور

شرایط و آمار و ارقام این دو تیم را در بانک ورزش می خوانید.

 

ذوب آهن؛ سبزپوشان دیار زاینده رود در هفته بیست و پنجم نتوانستند از پس گسترش برآیند تا با اجرایی شدن برنامه ریزی که آذری، مدیرعامل‌شان در ابتدای فصل از آن حرف می زد فاصله بگیرند. آذری پس از درخشش تیمش در فصل گذشته و گرفتن سهمیه آسیا گفت: «با یحیی برنامه ای سه ساله را دنبال می کنیم به طوری که امسال سهمیه آسیا، سال بعد قهرمانی لیگ و در سال سوم جام باشگاه های آسیا را بالای سر ببریم.» ذوبی ها تا به اینجای فصل تنها چهار شکست را تجربه کرده اند ولی تساوی های پی در پی آنها در نیم فصل دوم موجب شد تا با یک بازی کمتر در فاصله ای ۸ امتیازی با صدرنشین قرار بگیرند. یحیی و شاگردانش با ۹ برد، ۴ باخت و ۱۱ تساوی در مجموع ۳۸ امتیاز کسب کردند تا به یمن تفاضل گل بهتر در مکان چهارم جدول قرار داشته باشند. کادر فنی سبزپوشان اصفهانی با توجه به نمایش زیبای بازیکنانش در جام باشگاه های آسیا امید زیادی به کسب سه امتیاز این دیدار دارد تا فاصله امتیازی اش با صدرنشینان را کمتر کند.

 

بازیکن تاثیرگذار؛ کاوه رضایی

بازیکن محروم؛ احمد کامدار و مهدی مهدی پور

 

نتایج پنج بازی اخیر ذوب آهن؛

ذوب آهن ٥ - ٢ بنيادكار

گسترش فولاد ٤ - ٣ ذوب آهن

بنيادكار صفر - صفر ذوب آهن

ذوب آهن يك - يك سايپا

نفت تهران صفر - يك ذوب آهن

گل محمدی و شاگردانش از پنج بازی اخیر خود دو برد، یک شکست و دو تساوی به دست آورده اند.

 

تراکتورسازی؛ قلعه نویی در حالی سکان هدایت تراکتور را در دست گرفت که جو سکوها اصلا به نفعش نبود. حواشی به وجود آمده در زمان ورودش به هیات فوتبال تبریز جهت ثبت قرارداد و مورد اعتراض قرار گرفتنش در اولین مسابقه ای که روی نیمکت این تیم نشست موجب شده بود تا بسیاری از کارشناسان تصور کنند که ژنرال در آذربایجان رستگار نمی شود ولی قلعه نویی ماند تا نشان دهد برای بالا کشیدن تراکتورسازی آمده است و در این راه تمام داشته هایش را به کار می گیرد. درخشش تراکتورسازان در سال ۹۵ با بردهای پی در پی در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا موجب شده تا دوباره هواداران این تیم که از مهمترین عوامل موفقیت آنها در چند سال اخیر بوده اند به یادگار امام بازگردند. کادر فنی قرمزپوشان تبریزی امید زیادی دارد تا با اتکا به تجربه بازیکنان جذب شده و دوندگی بازیکنانی که تا قبل از تعویض سرمربی با الفاظی نامناسب از روی سکوها مورد خطاب قرار می گرفتند، ذوبی ها را شکست دهند. 

 

بازیکن تاثیرگذار؛ بختیار رحمانی 

بازیکن محروم؛ سروش رفیعی

 

نتایج پنج بازی اخیر تراکتور سازی؛  

   تراكتورسازي ٢ - صفر پاختاكور

سايپا صفر - يك تراكتورسازي

پاختاكور يك - صفر تراكتورسازي

تراكتورسازي ٣ - ٢ فولاد

پرسپوليس يك - يك تراكتورسازي

ژنرال و سربازانش از پنج بازی اخیر خود سه برد، یک باخت و یک شکست کسب کرده اند.  

تقابل ویژه؛ تقابل امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی که از مربیان موفق سرخابی ها هستند و بازیکنان ملی پوش دو تیم می تواند از جذابیت های این دیدار باشد.

 

نتایج 5 بازی اخیر رودررو؛

تراکتورسازی 4 - 4 ذوب آهن

تراکتورسازی 2 - یک ذوب آهن

ذوب آهن صفر - صفر تراکتورسازی

تراکتورسازی 2 - 2 ذوب آهن

ذوب آهن 2 - 4 تراکتورسازی

همانطور که می بینید پنج تقابل اخیر دو تیم با برتری سرخپوشان تبریزی همراه بوده به طوری که آنها دو بازی را به سود خود به پایان بردند و سه بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها