يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۲۲۶۲
زمان انتشار: ۱۶:۴۸     ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
دارنده مدال طلای وزنه‌برداری المپیک و جهان گفت: نمی‌توانم مرگ اولادی را باور کنم و با آن کنار بیایم.

به گزارش پایگاه 598 ، بهداد سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ درباره درگذشت مهرداد اولادی گفت: روز گذشته در کلینیک دکتر نوروزی همدیگر را دیدیم و در مورد المپیک با هم صحبت کردیم.

وی ادامه داد: اولادی پیگیر مراحل درمانی من شد و خیلی خوشحال بود. وقتی این خبر را شنیدم یاد جمله‌ای از او در ذهنم می‌افتم که من را خیلی اذیت می‌کنند. او دیروز به من گفت «یکی از آرزوهایش این است که من در برزیل مدال بگیرم و شاهد این موضوع باشد».

قهرمان وزنه‌برداری المپیک تصریح کرد: هنوز هم نمی‌توانم مرگ مهرداد را هضم کنم و با این موضوع کنار بیایم چرا که باور کردنی نیست شنیدن این خبر برای دوستان و خانواده‌اش واقعا دردناک است. مهرداد از دوستان، همشهریان و ورزشکاران بسیار خوب و محجوب بود که هیچکس خاطره بدی از او در ذهن ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهرداد اولادی، مهاجم تیم فوتبال ملوان عصر امروز در بیمارستان شهدای تجریش تهران به طور ناگهانی درگذشت. این بازیکن سابقه حضور در تیم‌های استقلال و پرسپولیس را دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها