أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۷۳۹۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
مشاور ویژه افشارزاده گفت: هر زمان کادر فنی بخواهد حنیف عمران زاده به تمرینات تیم باز میگردد.
به گزارش پایگاه 598، نصرالله عبداللهی درباره آخرین شرایط استقلال اظهار داشت: شکر خدا بعد از بردی که هر شکلی مقابل سایپا به دست آمد بازیکنان تیم از سطح روحی خوبی برخوردارند و تمرینات شادابی را از روز گذشته آغاز کردند. انشاالله با همین رویه تا بازی با تراکتور پیش خواهیم رفت.

وی درباره اینکه گفته شده بود حنیف عمران زاده روز گذشته به تمرینات بر می گردد اما نرفت گفت: حنیف ابتدا باید با کادر فنی صحبت کند. هر زمان مظلومی تصمیم بگیرد که عمران زاده می تواند به تمرینات برگردد این موضوع به آقای افشارزاده اعلام شده و سپس سرپرست باشگاه در این باره با مدافع تیم صحبت خواهد کرد که به تمرینات برگردد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه احتمال بازگشت عمران زاده وجود دارد توضیح داد: قطعا این قبیل مسائل در هر تیمی قابل حل است. عمران زاده از نظر روحی شرایط خوبی ندارد و به همین خاطر از سوی کادر فنی از حضور در تمرینات منع شده. به زودی همه چیز حل خواهد شد.

عبداللهی درباره مصدومیت دیروز برهانی که باعث نگرانی هواداران استقلال شد گفت: اصلا مشکل جدی نبود. فوتبال همین است. بازیکنان با هم برخورد می کنند. شطرنج نیست که دو طرف میز بنشینند اما خبرنگارانی که در تمرین حضور دارند کوچکترین برخورد و زمین خوردن را مصدومیت مخابره می کنند در حالی که ضرب خوردگی برهانی اصلا مشکل خاصی برایش به وجود نیاورد.

مشاور ویژه سرپرست باشگاه استقلال درباره اقدامات انگیزشی باشگاه برای کسب پیروزی های بعدی تا پایان فصل خاطرنشان کرد: قبل از بازی با سایپا افشارزاده در اردوی تیم حضور پیدا کرد و پاداش برد مقابل فولاد هم به اعضای تیم پرداخت شد. حالا هم قرار است پاداش برد آخر مقابل سایپا قبل از تراکتور پرداخت شود. همچنین افشارزاده هم قبل از این بازی مهم در اردوی استقلال حضور پیدا خواهد کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها