أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۷۴۱۲۶
زمان انتشار: ۱۵:۲۷     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
رئیس آموزش و پروش اندیمشک گفت: شایعات منتشر شده در فضای مجازی و برخی پایگاه‌های خبری مبنی بر آتش گرفتن یک معلم در شهرستان اندیمشک کذب است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، از عصر روز گذشته یک فیلم و متن در شبکه‌های مجازی و برخی پایگاه‌های خبری مبنی بر آتش گرفتن یک معلم مدرسه در شهرستان اندیمشک خبر ساز شده است.

بهرام سپهریان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شایعات منتشر شده در فضای مجازی و برخی پایگاه‌های خبری مبنی بر آتش گرفتن یک معلم در شهرستان اندیمشک کذب است.

وی افزود: شایعه‌های مذکور مربوط به برگزاری جشن روز معلم در دبستان نور بخش مرکزی اندیمشک است که پس از شعله ور شدن یک آتش کوچک در حین برگزاری مراسم روز معلم اتفاق افتاده است.

رئیس آموزش و پروش اندیمشک عنوان کرد: آتش سوزی مذکور برای چند ثانیه اتفاق افتاده و هیچ گونه خسارت جانی و مالی به دنبال نداشته است و متاسفانه در انتشار خبر مذکور بزرگ نمایی شده است.

وی گفت: آتش سوزی مذکور پس از چند ثانیه خاموش شده است و هیچ گونه خسارت و صدمه‌ای بر معلم و دانش آموزان و واحد آموزشی مذکور ایجاد نشده است.

سپهریان بیان کرد: شهروندان تنها اخبار را از طریق مراجع رسمی دریافت کنند و نسبت به  صحت اخبار و انتشار آن دقت و توجه لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این، شایعات گسترده مبنی بر آتش سوزی گسترده در این واحد آموزشی اندیمشک پس از شوخی دانش آموزان با معلم خود در مراسم روز معلم، منشتر شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها