يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۳۶۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
یکی از تیم های سرشناس شهرستانی به دنبال جذب مدافع راست پرسپولیس است.
به گزارش پایگاه 598، رامین رضاییان در ابتدای لیگ امسال از راه آهن به پرسپولیس آمد و توانست جای خودش را به خوبی در دفاع راست این تیم باز کند.

این در حالی است که حسین ماهینی دیگر مدافع راست تیم پرسپولیس که به دلیل گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان شده امسال دوباره به دلیل داشتن قرارداد به پرسپولیس باز خواهد گشت.

این موضوع باعث شده تا احتمال جدایی رضاییان مطرح شود و طبعا گزینه خوبی برای تیم های دیگر خواهد بود.

شنیده می شود یک تیم صنعتی پیشنهاد خوبی به این بازیکن داده و این احتمال وجود دارد که رضاییان با رفتن از پرسپولیس راهی تیم شهرستانی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها