يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۴۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
منابع بلند پایه رژیم صهیونیستی اذعان کردند سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان نخستین بار به مسئله خاورمیانه جدید توجه کرد که مقابل چشمان همگان در حال شکل گیری است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، مقامات بلند پایه صهیونیست گفتند چند هفته پیش، سید حسن نصر الله اعلام کرد خطر اصلی‌ای که حزب الله را تهدید می کند بهبود روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی است.

این در حالی است که کشورهای حوزه خلیج فارس حزب الله لبنان را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرده‌اند.

این منابع گفتند روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای عرب مثل مصر، اردن، عربستان و شیخ نشینان خلیج فارس آرام آرام در حال محکم شدن است. به گفته این منابع، با این وجود همه چیز از فلسطینی‌ها شروع شده و به فلسطینی ها ختم می شود.

در دو سال گذشته دیدارها و روابط کشورهای عرب با رژیم صهیونیستی  افزایش یافته است؛ هم پیمانان جدیدی که دیگر مخفیانه عمل نمی‌کنند و هم پیمانی خود را علنی اعلام می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها