أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۷۴۷۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
فرضیه تلاش ما برای قهرمانی استقلال مضحک است
مدافع باتجربه نفت تهران با وجود شکست سرخپوشان برابرشان، همچنان آنها را شایسته قهرمانی می داند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازورزش سه، سیدجلال حسینی، مدافع باتجربه نفت تهران که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه اش دارد در فاصله دو هفته مانده به پایان این رقابت ها شانس سرخپوشان را برای قهرمانی بیش از هر تیم دیگری می داند. او در گفتگو با خبرنگار ما درباره دیدار با این تیم و شکست سرخپوشان گفت: پرسپولیس فوتبال فوق العاده ای بازی می کند و بی جهت نیست که جهشی فوق العاده تر به صدر جدول داشته اند. آنها در دیدار با ما نیز کاملا تحت فشارمان قرار داده بودند و ما نیز با ضد تاکتیک مدنظرمان توانستیم آنها را متوقف کنیم و در نهایت به نتیجه دلخواه دست یابیم.


وی ادامه داد: نفت تهران برای کسب سهمیه می جنگدد و اینطور نیست که وقتی مسوولان ما را فراموش کرده اند ما تعصب و فوتبال مان را فراموش کنیم. همه بازیکنان چندین سال است که فوتبال بازی می کنند و هیچ مساله ای باعث نمی شود آن را در طول 90 دقیقه فراموش کنند و کاش مدیران نیز اینطور بودند و برخی مسائل روی کار آنها تاثیر نمی گذاشت و اگر مدیریت بلدند و به واسطه آن روی کار آمده اند کار را به درستی پیش ببرند.


مدافع ملی پوش و باتجربه نفت تهران درباره اینکه گفته می شد آنها قصد داشتند با توقف پرسپولیس به دیگر مدعیان کمک کنند و استقلال با توجه به رابطه قلبی اش با سرمربی این تیم از این قضیه سود برده است گفت: این واقعا مضحک است. اینطور بود که ما نمی توانستیم 11 نفره به میدان برویم. به هرحال هر کدام از ما علایق قلبی متفاوتی داریم. من پرسپولیسی ام، فلانی و فلانی هم پرسپولیس هستند و فلانی است و فلانی شاید تیم دیگر. اگر قرار باشد این سلایق را در زمین و برابر حریفان پیاده کنیم که کار افتضاحی به بار می آید و این تفکر مضحک است و اینطور نیست.


سیدجلال حسینی در ادامه حرف هایش گفت: ما برای کسب سهمیه به میدان رفتیم و فقط هم به خودمان فکر می کردیم. نفت شانس بالایی برای کسب سهمیه داشته و البته به خواسته مان نیز رسیدیم و خوشبختانه به همان نیز رسیدیم. همانطور که گفتم همه ما علایق قلبی خاصی داریم و مطمئنا فوتبال به قرمز و آبی خلاصه می شود و همه ما با آن فوتبال را شناختیم اما وقتی پیراهن تیمی را به تن می کنی هیچ وقت به این مسائل فکر نمی کنی و حتی آقای منصوریان نیز در ابتدا به برتری نفت و سه امتیاز فکر می کردند.


کاپیتان دوم تیم ملی در پایان در مورد شانس قهرمانی در لیگ برتر گفت: با توجه به شرایط فعلی به نظرم پرسپولیس شایستگی زیادی برای قهرمانی دارد و البته آنها کار سختی پیش رو خواهند داشت. این 180 برای سرنوشت بازیکنان و تاریخ باشگاه بسیار حیاتی است و همه باید این ظرفیت بزرگ را به وجود آوردند و تلاش چند برابری به کار ببرند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها