أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۸۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
نریمان جهان؛
هافبک گسترش فولاد روند خوب این تیم در بازی های خانگی را دلیل محکمی برای سخت بودن کار پرسپولیس در تبریز می داند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و هشتم گسترش فولاد در تبریز میزبان پرسپولیسی است که در کورس قهرمانی قرار دارد.

 

سامان نریمان جهان درباره جدال با سرخ های پایتخت اظهار داشت: «فکر می کنم بازی زیبایی را شاهد باشیم چون پرسپولیس در کورس قهرمانی است و برای سه امتیاز به میدان می آید، اما از طرفی هم ما بهترین تیم در خانه هستیم و به تیمی در تبریز باج نمی دهیم و برای سه امتیاز به این بازی می رویم. فکر می کنم نیاز پرسپولیس به سه امتیاز و عملکرد خوب ما در خانه بازی را جذاب کند.»

 

وی ادامه داد: «مطمئنا ما یکی از تیم هایی هستیم که در آینده قهرمانی نقش داریم، اما به نظر من سه تیمی که در کورس هستند برای سه امتیاز و قهرمانی باید به میدان بیایند و قهرمان را خود آن سه تیم تعیین می کنند. ما هم برای بهتر کردن رتبه ای که در جدول داریم به این بازی می رویم و اگر در این دو بازی پیروز شویم احتمال دارد تا رتبه چهارم هم بالا بیاییم و به این دلایل است که می گویم خود آن سه تیم قهرمان را مشخص می کنند.»

 

هافبک گسترش فولاد تبریز درباره برگزاری بازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: «اگر بازی در بنیان دیزل برگزار می شد خیلی بهتر از یادگار بود چون ما تیمی هستیم که روی زمین فوتبال می کنیم از طرفی پرسپولیس هم همین شرایط را دارد و چون بنیان دیزل از نظر کیفیت چمن ورزشگاه عالی است فکر می کنم بازی در این ورزشگاه خیلی زیباتر از بازی در یادگار از آب در می آمد.»

 

نریمان جهان درباره اظهارات بعضی از هم تیمی هایش که گفته اند ما بعد از گسترش برای تراکتور بازی خواهیم کرد این گونه واکنش نشان داد: «من هم این موضوع را قبول دارم، چون اگر ما این دو بازی باقی مانده را پیروز از زمین خارج شویم تراکتور هم بازی هایش را ببرد می تواند بالا بیاید و سهمیه بگیرد.»

 

وی درباره نیمکت نشینی هایش و فاصله گرفتن از فرم ایده آل و تیم ملی گفت: «این بازی کردن و بازی نکردن در لیگ است که باعث دیده شدن و دعوت به تیم ملی می شود. از طرفی همین موضوع نظر سرمربی است و من همیشه به تصمیمات مربی احترام گذاشته ام، هر وقت به من بازی داده اند برای تیم بازی کرده ام و اگر بازی به من نرسیده است روی نیمکت تیم را تشویق کرده ام. مطمئن باشید سال جدید با انگیزه ی زیادی که دارم ایمان دارم می توانم به تیم ملی بازگردم و بار دیگر نظر کی روش را جلب کنم.»

 

نریمان جهان در پایان افزود: «ما تمام تلاشمان را می کنیم تا از این دو بازی باقی مانده حداکثر امتیازات را بگیریم و فکر می کنم فصل را با رتبه ی ششم یا هفتم به پایان برسانیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها