کد خبر: ۳۷۴۹۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
بر اساس اعلام رسمی سایت فدراسیون فوتبال تیم ملی جوانان از 26 اردیبهشت تا 2 خرداد در مازندران اردوی تدارکاتی برپا می کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، تیم ملی جوانان پیش تر هم اردویی را در اراک برگزار کرده بود و یک بازی دوستانه با تیم آلومینیوم اراک انجام داده بود که در این بازی 3-1 پیروز شد.
اردوهای داخلی تیم ملی جوانان در حالی برگزار می شود که امیر حسین پیروانی به برگزاری اردوهای خارجی و هم چنین حضور در تورنمت  های خارجی تاکید دارد!


تیم ملی زیر 19 سال ایران در جام ملت های جوانان آسیا با تیم های ژاپن، قطر قهرمان دوره قبل این بازی ها و یمن همگروه است و در حالی بازی ها مهر ماه در بحرین برگزار می‌شود که تیم ملی تا اکنون هنوز حضور در هیچ تورنمنتی را تجربه نکرده است.


البته این حکایت برای دیگر تیم های پایه کاملا متفاوت است به طوریکه تیم ملی نوجوانان برای حضور در سومین تورنمنت عازم چین شده و حتی این روزها تیم های پایه بانوان هم با تیم های اروپایی بازی می کنند!


به هر صورت و از آنجایی که تیم ملی جوانان در صورت موفقیت در مسابقات بحرین به جام جهانی زیر 20 سال (2017 – کره جنوبی) صعود می کند لازم است که فدراسیون فوتبال نگاه جدی تری به این تیم داشته باشد به خصوص که موفقیت در این بازی دروازه فوتبال اروپا را به به روی جوانان ایرانی باز می کند. به یاد داشته باشیم که در گذشته سردار آزمون و علیرضا جهانبخش به لطف حضور موثر در ترکیب تیم ملی جوانان اروپایی شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها