أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۵۱۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
رضوی؛
پیشکسوت استقلال گفت: «من نمی گویم که رحمتی کار خوبی کرده یا نه ولی این اتفاقات چهره زشتی از فوتبال ما را به نمایش می گذارد.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام، عباس رضوی در گفتگو با رادیو ورزش درباره دلیل باخت استقلال در دیدار با تراکتورسازی اظهار داشت: «قصد حمایت از کادر فنی را ندارم. تنها یکی از فاکتورهای موفقیت در هر تیم، کادر فنی آن است. همین تراکتورسازی در ابتدای فصل شروع موفقی نداشت ولی در ادامه با خریدهایی که کرد به قدرت بیشتری رسید. برای همین هم می تواند در وقت دوم های مسابقاتش به برتری برسد ولی در استقلال حداقل با حضوری که گاهی در نزدیکی تیم داشتم متوجه شدم که این باشگاه میراث خوار یک بدهی کلان است و خریدهایی که می خواسته نتوانست داشته باشد و دلیل روکردن به جوانان هم به این خاطر بوده است.»

 

پیشکسوت استقلال گفت: «اگر به همه بازی های استقلال نگاه کنید این تیم در مسابقات این فصلش توانمند نبوده و از نظر فنی و در بخش دفاعی نقطه ضعف داشته است. اگر هم بازی هایی را برده است نمی گویم که کادر فنی سهمی نداشته است ولی خیلی به دلایل فنی نبوده است. به عقیده من استقلال خوب بسته نشد و پارامتر شانس به این تیم کمک کرده بود تا به اینجا برسد.»

 

رضوی ادامه داد: «نقطه مثبت این تیم رو آوردن به جوانان بود که می تواند در آینده به این تیم کمک کند ولی در پست هایی که ضعف دارد باید تقویت شود تا به عنوان یک تیم توانمند در مسابقات فصل بعد حضور پیدا کند.»

 

وی درباره حرکت رحمتی نسبت به امیر قلعه نویی گفت: «حساسیت این بازی ها باعث می شود که گاهی شاهد بروز این اتفاقات باشیم.  البته من از کسی اسم نمی برم ولی نیاز به یک فرهنگ سازی در فوتبال احساس می شود که این حساس کردن بازی ها توقع و انتظار مردم را هم بالا می برد. من نمی گویم که رحمتی کار خوبی کرده یا نه ولی این اتفاقات چهره زشتی از فوتبال ما را به نمایش می گذارد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها