يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۵۱۴۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 ، ​بانک صادرات ایران در راستای رشد، توسعه و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و احیای این سنت پسندیده در جامعه، برگزاری بیست و ششمین مرحله قرعه کشی قرض حسابهای الحسنه پس انداز را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با هدف ایجاد بستر مشارکت بیشتر هموطنان در امور عام المنفعه و ترویج فرهنگ قرض الحسنه در جامعه برگزاری بیست نهمین مرحله قرعه کشی بین حساب های قرض الحسنه پس انداز را در دستور کار قرار داده و برای برندگان این نوع حساب ها جوایز ارزشمند معنوی و مادی متعددی را در نظر گرفته است بانک متبوع منابع مربوط به سر فصل قرض الحسنه را در قالب تسهیلات قرض الحسنه سرفصل های همچون: تامین هزینه های ازدواج، تهیه جهیزیه، کارگاههای تولیدی کوچک، درمان بیماری، هزینه تحصیلی، تعاونیهای تولیدی وعمرانی ، ساخت مدارس روستایی، راه و مسکن روستایی،واحد های مسکونی آسیب دیده از حوادث قهری به مصرف می رساند. که این اقدامات بانک نقش بسزایی در تامین نیازمندیهای آحاد جامعه داشته است نقش موثری در تعمیم فرهنگ قرض الحسنه پس انداز ایفا نموده است.

بر اساس این گزارش تمام دارندگان حسابهای قرض الحسنه پس انداز که حداقل مبلغ ٥٠٠ هزار ریال به مدت ٩٠ روز متوالی از ابتدای شهریورماه ٩٤ لغایت پایان مرداد ماه ٩٥ حفظ و در روز قرعه کشی نیز حداقل مبلغ مذکور را موجودی داشته باشند  در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد و در صورت برنده بدون جایزه به ایشان اعطاء خواهد گردید.

بانک صادرات ایران به منظور ارج نهادن به دارندگان حسابهای قرض الحسنه پس انداز و تشویق ایشان به حفظ و افزایش موجودی، برای هر ١٠٠ هزار ریال روزانه یک امتیاز در نظر و به هر امتیاز یک شماره سریال تعلق نموده است که قرعه کشی نیز بین شماره سریالها صورت خواهد گرفت.
شایان ذکر است این بانک در خلال سال ١٣٩٤ با پرداخت بیش از ٨ هزار و ٨٨٦ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه بیش از ٢٣٠ هزار تن از جوانان را در سراسر کشور راهی خانه بخت نموده است بر اساس آمارهای منتشره این میزان معادل ٢٤ درصد کل تسهیلاتی است از سوی شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده و بانک متبوع در این زمینه توانسته است عملکرد مطلوبی را به ثبت برساند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها