أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۵۲۱۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
در انتظار حکم کمیته انضباطی؛
احتمال اینکه کاپیتان تیم فوتبال استقلال فینال جام حذفی را از دست بدهد، بسیار زیاد است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام،‌ سید مهدی رحمتی رفتارهای نامتعارفی در بازی استقلال برابر تراکتورسازی انجام داد که البته در گذشته نیز مشابه آنها را انجام داده بود. رحمتی در این بازی بار دیگر حاشیه‌ساز شد و به خاطر درگیری با امیر قلعه‌نویی در کانون توجهات قرار گرفته است.

 

شنیده شده که ناظر مسابقه، رفتارهای رحمتی را در گزارش خود ذکر کرده و قرار است کمیته انضباطی در این خصوص تصمیم گیری کند.

 

از آنجا که رحمتی سابقه انجام اینگونه حرکات را دارد، احتمالا با محرومیت حداقل یک جلسه ای مواجه خواهد شد و از آنجا که فرصت زیادی تا بازی پایانی لیگ (جمعه) نمانده، احتمال دارد رای کمیته انضباطی پس از این بازی اعلام شود.

 

در این صورت طبق قانون رحمتی از اولین بازی رسمی محروم خواهد بود و اولین بازی رسمی استقلال پس از پایان لیگ، فینال جام حذفی است!

 

البته مدنظر گرفتن یک موضوع می تواند استقلالی ها را به این موضوع خوشبین کند و آن اینکه از سوی کمیته انضباطی در دوران مدیریت اسماعیل حسن‌زاده، نهایت مدارا با رحمتی انجام گرفته است.

 

او در همین فصل در مسابقه با تیم‌هایی مثل پرسپولیس و گسترش فولاد خبرساز شده و اتفاقی هم برایش نیفتاده است. مهمترین همراهی کمیته انضباطی با رحمتی مربوط به ماجرای اشارات دست او در انزلی رو به هواداران ملوان بود که بدون حتی یک جلسه محرومیت فیصله پیدا کرد.

 

حالا باید دید این بار که پای فینال جام حذفی هم در میان است، رحمتی محروم خواهد شد یا نه؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها