يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۵۳۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
در آخرین نسخه از مجله روسی داعش، تروریست ها مدعی شده اند یک زن روس را به جرم جاسوسی اعدام کرده اند.
به گزارش پایگاه 598، داعش از اعدام یک زن روس به جرم جاسوسی خبر داد. داعش مدعی شده است یک زن روس، که از نیروهای ویژه دولت این کشور بوده است، با نفوذ به این گروه تروریستی باعث مرگ چندین نفر از عناصر آن شده است. 

 

بر اساس گزارش منتشر شده در جدیدترین شماره نشریه روسی داعش "ایستوک" ، "الویرا کاراویا" به مدت 4 سال به عنوان یک جاسوس فعالیت کرده و در این مدت اطلاعات بسیاری از فعالیت های داعش در منطقه قفقاز، به دست دولت روسیه رسانده است.

 

در ادامه این گزارش آمده است مسئولان گروه تروریستی داعش چندین بار با او مصاحبه کرده بودند؛ اما وی هربار موفق شد آن ها را به بی گناهی خود متقاعد کند. با این حال داعش در نهایت توانست به حقیقت ماجرا پی ببرد و پس از اعتراف کاراویا، وی اعدام شد.

 

این زن- که هویتش از سوی روسیه تایید نشده است - اطلاعاتی در زمینه محل اختفا، فعالیت و نیروهای داعش به کرملین ارسال می کرده است.

 

در ادامه این مطلب این مجله داعشی آمده است: اولیرا پس از ازدواج با یک داعشی، او را با زهر به قتل رساند و به صورت غیر مستقیم نیز باعث مرگ 7 عضو دیگر داعش شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها