يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۵۶۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
سرمربی سرخ ها از کادرفنی و بازیکنان تیم خواست در جریان بازی فردا مقابل راه آهن از اعلام نتیجه بازی های همزمان خودداری کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام، سرنوشت قهرمانی پرسپولیس به شدت به ذوب‌آهن و یحیی گره خورده است. هر اتفاقی در آن بازی می‌تواند شرایط بازی پرسپولیس را تغییر دهد. این مساله باعث نگرانی برانکو پیش از بازی بسیار حساس تیمش مقابل راه‌آهن شده است.

 

به همین دلیل است که برانکو در تمرینات بارها به این نکته تاکید کرده و از بازیکنانش می‌خواهد که در طول بازی صد در صد تمرکزشان روی بازی باشد و به هیچ عنوان نتیجه بازی استقلال خورستان و ذوب‌آهن را پی‍‌‌گیری‌نکنند. او همچنین آگاه کردن بازیکنان از نتیجه بازی استقلال خورستان توسط کادرفنی و اطرافیان تیم را ممنوع کرده است.

 

برانکو اصلا دوست ندارد که با پرت شدن حواس بازیکنان به بازی اصفهان به سرنوشت تلخ تراکتورسازی و تونی دچار شود. برانکو به بازیکنانش گفته که فقط و فقط راه‌آهن را با بیشترین تعداد گل ببرند و به هیچ بازی دیگر کاری نداشته باشند.البته او نمی تواند برای ۱۰۰ هزار هواداری که قرار است به ورزشگاه بیایند تعیین تکلیف کند و قطعا آنها با واکنش های خود بازیکنان را هم ناخواسته متوجه اتفاقات بازی استقلال خوزستان - ذوب آهن می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها