يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۵۸۳۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانك ورزش، به‌رغم آنكه بازي‌هاي ليگ به پايان رسيده اما ادعاهايي در اين ليگ به جا مانده كه احتمال پيگيري آنها از سوي باشگاه پرسپوليس وجود دارد؛ يكي از همين ادعاهاي واهي متعلق به مازيار زارع است كه پس از باخت به پرسپوليس گفته بود:«جام را بدهيد به پرسپوليس و تمامش كنيد!»

هرچند به گواه كارشناسان امسال يكي از تيم‌هايي كه بيشترين آسيب را از داوري ديده پرسپوليس است اما بيان چنين جملاتي در آن مقطع باعث شد تا داوران اشتباهاتي مثل گل اول نفت عليه پرسپوليس را مرتكب شوند. حالا پرسپوليس سر همين اشتباهات مرگبار، قهرماني را با نايب‌قهرماني عوض كرده و ملوان با زوج طلايي مازيار و پژمان نوري به ليگ دسته يك سقوط كرده است. در اين ميان حرفي زده شده و بدون آنكه جريمه‌اي در بر داشته باشد به حافظه تاريخ سپرده شده است تا سال بعد كه برخي به خود جرات بدهند بدون سند و مدرك اشتباهات خود را به همين راحتي رفع و رجوع كنند. بد نيست اگر يكبار براي هميشه بساط چنين حرف‌هايي با پيگيري مسوولان باشگاه پرسپوليس جمع شود تا بازيكنان كمي اعتراف به شكست را ياد بگيرند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها