يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۵۹۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
مهاجم تیم ذوب‌آهن اصفهان:
مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به ناراحتی سرمربی تیمش از باخت مقابل استقلال خوزستان گفت: تیم ما برای پیروزی مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت و هیچ وقت گل‌محمدی را اینقدر ناراحت ندیده بودم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، سید محمدرضا حسینی با اشاره به بازی روز جمعه تیمش مقابل استقلال خوزستان و شکست مقابل این تیم اظهار داشت: متأسفانه با وجودی که ما در این مسابقه برای کسب نتیجه و پیروزی به میدان قدم گذاشته بودیم، نتوانستیم به هدف خود دست پیدا کنیم و بعد از دریافت گل، شرایط بازی دستخوش تغییر شد.


وی ادامه داد: ما در نیمه نخست با تساوی بازی را به پایان رساندیم و در بین دو نیمه سرمربی تیم تلاش خود را انجام داد که با افزایش انگیزه بازیکنان زمینه گلزنی را فراهم کند؛ آقایحیی در بین دو نیمه تأکید کرد که از ما در این مسابقه پیروزی می‌خواهد و باید هرطور شده، نتیجه این بازی را به سود تیم تمام کند.


مهاجم تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: پس از آن، همه تلاش خود را به کار بستیم که گلزنی کنیم اما متأُسفانه روی یک سهل‌انگاری در نیمه دوم گل دریافت کردیم و این موضوع باعث شد که نتوانیم تیم را جمع کنیم. متأُسفانه گل استقلال خوزستان شیرازه تیم ما را از هم پاشید و باعث شد که نتوانیم به شرایط خوب خود باز گردیم و بازی را واگذار کردیم.


وی آنالیز ویژه‌ای برای بازی انجام داده بودیم، گفت: هیچ وقت آقایحیی را برای پیروزی اینقدر مصمم ندیده بودم و او چه در دوران قبل از بازی و چه بعد از آن، بارها به ما تأکید کرد که از ما چیزی جز پیروزی نمی‌خواهد.


وی با بیان اینکه استقلال خوزستان روز گذشته بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت، افزود: گل‌محمدی، سرمربی تیم، بعد از شکست روز گذشته از عملکرد ما بسیار انتقاد داشت و با ناراحتی بسیار، لیگ را به پایان رساند زیرا انتظار او از تیم ما، کسب پیروزی مقابل استقلال خوزستان بود؛ من تا کنون او را اینقدر ناراحت ندیده بودم و از نتیجه نگرفتن در این بازی بسیار ناراحت هستم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها