کد خبر: ۳۷۶۱۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
دروازه‌بان نفت تهران گفت برخي رسانه‌ها قصد خراب كردن مرا دارند اما بايد بگويم كه نمي‌خواهم به زور خودم را پرسپوليسي كنم.

به گزارش پایگاه 598، عليرضا بيرانوند در گفت‌وگو با فارس، درباره شرايط قراردادش با باشگاه نفت، وضعيتش با باشگاه پرسپوليس و شايعه استقلالي‌ شدنش صحبت‌هايي كرد كه در زير مي‌خوانيد:

فارس: وضعيت قراردادت با باشگاه نفت به كجا رسيد؟

من هم مثل ساير بازيكناني كه با نفت قرارداد دارند، يك سال ديگر با اين باشگاه قرارداد خواهم داشت و اينكه گفته مي‌شود قراردادم با نفت را فسخ كرده‌ام، كذب است.

فارس: تكليفت چه خواهد شد و آيا در نفت ماندگار هستي؟

واقعا نمي‌دانم كه تكليف من به كجا خواهد رسيد. هنوز ما بازيكناني كه با نفت قرارداد داريم از وضعيت اين باشگاه خبر نداريم و نمي‌دانيم كه قرار است نفت واگذار شود يا نه و اگر واگذار مي‌شود به چه كسي واگذار مي‌شود. ما هنوز نمي‌دانيم با چه كسي طرف هستيم و بايد پول‌مان را از چه كسي بگيريم. خود من 15 درصد بيشتر از قراردادم را نگرفتم و از طرفي هم به دليل رضايتمندي كادر فني و با نامه‌اي كه از عليرضا منصوريان گرفتم 10 درصد از قراردادم به عنوان متمم به قراردادم اضافه خواهد شد.

فارس: با توجه به اينكه نقل و انتقالات به صورت رسمي از چند روز ديگر آغاز مي‌شود آيا پيشنهادي به صورت رسمي براي سال آينده داري؟

پيشنهاد كه دارم اما ديروز براي استراحت همراه با خانواده به خرم‌آباد آمدم تا به خانواده خودم و همسرم سر بزنم. الان نمي‌خواهم به چيزي فكر كنم و همه فكرم اين است كه در اين چند روز استراحت كنم چرا كه اگر قسمت بود و در ليست تيم ملي بودم ديگر فرصتي براي استراحت نخواهم داشت و فكر مي‌كنم پيشنهاداتي دارم اما همه چيز را به مدير برنامه‌هايم واگذار كردم و او در جريان همه مسائل قرار دارد.

فارس: مدت‌هاست كه صحبت از پيشنهاد پرسپوليس به تو به گوش مي‌رسد اما چيزي هنوز رسمي نشده است. در اين خصوص صحبتي داري؟

درباره پرسپوليس هيچ حرفي ندارم. اگر موضوعي هم باشد قطعا مدير برنامه‌هايم پيگير آن خواهد بود اما اين را بگويم كه به هيچ عنوان نمي‌خواهم خودم را به زور پرسپوليسي كنم. من يك فوتباليست حرفه‌اي هستم و چه از داخل ايران و چه از خارج ايران پيشنهاد داشته باشم مدير برنامه‌ام پيگير كارهايم خواهد بود. بازي‌هاي ليگ تازه تمام شده و از طرفي نقل و انتقالات هم از چند روز ديگر به صورت رسمي آغاز خواهد شد. به همين دليل نمي‌خواهم فعلا به اين مسائل فكر كنم. من سال خيلي سختي را در نفت سپري كردم و اين روزها نياز به استراحت دارم.

فارس: چند روز پيش بود كه يكي از روزنامه‌ها در مطلبي مدعي شده بود كه شايد به استقلال بپيوندي. اين موضوع را تائيد مي‌كني؟

خودم اين مسئله را ديدم و بايد بگويم كه واقعا از برخي رسانه‌ها گله دارم. برخي‌ها نوشته‌اند من با پرسپوليسي‌ها مذاكره كردم كه اين قضيه اصلا صحت نداشت. همين مسئله باعث شد تا برانكو ناراحت شود و در مصاحبه‌اي بگويد چه كسي با بيرانوند مذاكره كرده است. فكر مي‌كنم برخي رسانه‌ها مي‌خواهند من را خراب كنند كه اينطور مطلب مي‌نويسند. من تازه 3 سال است كه به فوتبال ايران معرفي شده‌ام و اين همه براي من حاشيه درست كردند. شايد اگر زودتر به فوتبال معرفي مي‌شدم حاشيه‌هاي بيشتري برايم درست مي‌شد. به برانكو حق مي‌دهم كه قبل از هر چيز به تيمش فكر كند.

فارس: شنيده‌هاي به گوش مي‌رسد مبني بر اينكه كادر فني پرسپوليس حسابي بر روي تو باز نكرده است. اگر برانكو تو را نخواهد ناراحت مي‌شوي؟

به هر حال نظر نهايي در هر تيمي را سرمربي مي‌دهد. اگر برانكو مرا نخواهد به هيچ عنوان ناراحت نمي‌شوم. همانطور كه مصاحبه كرد و گفت كه كسي با من صحبت نكرده و واقعا از اين موضوع ناراحت نشدم. چند سالي است كه صحبت رفتن من به پرسپوليس و استقلال به گوش مي‌رسد اما هنوز اين اتفاق نيفتاده و شايد حكمت در اين است. شايد اگر زودتر به استقلال يا پرسپوليس مي‌رفتم خراب مي‌شدم و اين مسئله را به فال نيك مي‌گيرم. فكر من رفتن به فوتبال اروپاست و دوست دارم اگر به اروپا نرفتم در پرسپوليس بازي كنم تا براي حضور در جام جهاني ديده شوم. باور كنيد اگر برانكو من را نخواهد ناراحت نمي‌شوم. از كاسياس كه بزرگتر نيستم كه وقتي مورينيو او را كنار گذاشت بخواهم حرفي بزنم.

فارس: با اين شرايط اگر استقلال تو را بخواهد تكليف چه خواهد شد؟

با اتفاقاتي كه افتاده فكر نكنم كه استقلالي‌ها ديگر دنبال من باشند. باور كنيد فشار زيادي روي من وارد شد و گفتند كه من گفتم استقلالي هستم. آن هم در حالي كه اگر كسي مدرك يا سندي دارد بگويد كه من كي و كجا استقلالي‌ بودنم را اعلام كردم؟ به دليل همين مسائل فشار زيادي روي من وارد شد.

فارس: اما كساني كه حضور تو در برنامه ماه‌عسل چند سال پيش را به ياد دارند ديدند كه در آن برنامه اعلام كردي استقلالي هستي!

من اين حرف را نزدم! خيلي‌ها صحبت كردند كه من استقلالي هستم و حتي عليرضا منصوريان هم در صحبت‌هايي گفته بود كه من يك دروازه‌بان استقلالي هستم. من چند سال با منصوريان كار كردم و او حق زيادي به گردن من دارد. حتي بعد از بازي آخر نفت و به دليل اينكه او گزينه اصلي استقلال است به منصوريان تبريك گفتم.

فارس: رابطه خوبي با منصوريان داري. صريح بگو كه اگر منصوريان به استقلال رفت و قصد جذب تو را داشت، چه مي‌كني؟

منصوريان هم بخواهد به استقلال نمي‌روم. به هر حال مردم ايران مردم احساسي هستند و درست است كه ما بازيكنان حرفه‌اي هستيم اما بايد به احساسات مردم هم توجه كنيم. نمي‌شود يك سال قرمز بود و يك سال آبي.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها