يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۶۱۷۶
زمان انتشار: ۱۵:۲۰     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
تيم ملي شمشيربازي سابر ايران در مسابقات جايزه بزرگ اسپانيا مقابل فرانسه نتيجه را واگذار كرد و نتوانست به يك چهارم نهايي برسد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در آغاز رقابت‌هاي تيمي مسابقات شمشيربازي اسلحه سابر جايزه بزرگ اسپانيا تيم ملي كشورمان مقابل فرانسه به ميدان رفت و در پايان نتيجه را واگذرا كرد و از رسيدن به يك چهارم نهايي بازماند.

ايران كه در رده 8 دنيا قرار دارد در حالي45 بر 43 شكست خورد كه فرانسه رتبه نهم جهان را در اختيار دارد.

مجتبي عابديني، علي پاكدامن، محمد رهبري و فرزاد باهر ارسباران با هدايت پيمان فخري اعضاي تيم ملي ايران را تشكيل مي‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها