کد خبر: ۳۷۶۱۸۲
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
دبير كل حزب موتلفه اسلامي در مورد ملاقات فائزه هاشمي با رئيس سابق جامعه بهائيان گفت: اميدوارم آقاي هاشمي در مورد اين مسئله هم به دخترش تذكر دهند، خطر جريان بهائيت اگر بيشتر از منافقين نباشد، كمتر نيست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمد نبي حبيبي دبير كل حزب موتلفه اسلامي كه در پايان نشست دبيران اين حزب سخن مي‌گفت، با اشاره به ديدار وزير ارشاد با مراجع عظام تقليد در قم گفت: مراجع مي‌گويند كاهش تورم از سوي مردم قابل لمس نيست. نبايد قيمت برخي از كالاها بي سروصدا توسط دولت افزايش يابد. مراجع مي‌فرمايند كه درصد بالايي از توليد در كشور خوابيده است و تا توليد در كشور پايدار نشود مشكلات اقتصادي مردم حل نمي‌شود.

حبيبي اظهار داشت: اينها حرف دل مردم است كه از زبان مراجع گفته مي‌شود. مراجع مي‌گويند با انبوه كالاهاي وارداتي نمي‌‌توان از توليد ملي سخن گفت، باز كردن راه‌هاي نفوذ سياسي و اقتصادي دشمن بي غيرتي سياسي است بايد جلوي آن را گرفت.

وي افزود: قبل از برجام و بعد از آن همواره از مواهب آن سخن گفته مي‌شود اما هيچ فهرستي از دستاوردهاي آن بيان نمي‌شود تا مردم اميدوار شوند.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به سخنان آقاي هاشمي در ديدار قزوين بيان داشت: ايشان گفته‌اند اگر دستاوردهاي برجام گفته شود منتقدين شرمنده مي‌شوند. اولاً منتقدين برجام در خود دولت هستند كه گفته‌اند هيچ دستاوردي نداشته است. ثانياً چرا دولت دستاوردهاي مورد ادعا را نمي‌گويد.

وي با اشاره به دومين مطالبه مراجع در ديدار با مسئولان گفت: دغدغه فرهنگي و حفظ ارزش‌هاي اسلامي دومين دغدغه مراجع تقليد است كه به مسئولان يادآوري شده است.

حبيبي تصريح كرد: مراجع معتقدند زندگي مردم در فضاي مجازي مورد تهديد است، يكي از عوامل بي‌حجابي و بدحجابي همين فيلمهاي سينمايي است. دولت به جاي افزايش پهناي باند و بالا بردن سرعت اينترنت فكري براي كنترل فرآورده‌هاي شوم اين پديده بكند كه حادثه‌اي مثل قتل‌هاي ناموسي از آن بيرون نيايد.

وي همچنين در خصوص فيش‌هاي حقوق كاركنان دولت اظهار داشت: واكنش افكار عمومي در اين مورد واقعاً بايد دولت را به فكر پاسخگويي بيندازد.

حبيبي گفت: رئيس ديوان محاسبات اخيراً اعلام كرد هزينه‌ها دو برابر شده، كشور گران اداره مي‌شود چيزي براي عمران و آبادي نمي‌ماند.

وي همچنين با اشاره به واكنش مراجع عظام تقليد در مورد برگزاري حج امسال خاطر نشان كرد: مراجع عظام تقليد حج بدون امنيت، عزت و كرامت را واجب نمي‌دانند و صريح در اين مورد موضع گرفتند.

حبيبي بيان داشت: متأسفانه برخورد عربستان با ايران آمرانه، تحقيرآميز و از موضع طلب‌كاري است. آنها صدها زائر ايراني را به قتل رساندند و به هتك حرمت زائر ايراني در فرودگاه پرداختند باز هم طلب‌كارند.

وي افزود: دولت عربستان مي‌گويد ايراني‌ها در حج از مشركين برائت نكنند. آنها رسماً اعلام كرده‌اند با مشركين و كفار هم‌پيمان هستند.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي همچنين در مورد اينكه رئيس جمهور بعد از اعلام نظر شوراي حل اختلاف در مورد مينو خالقي آن را بدعت ناميده اظهار داشت: بله من هم در روزنامه‌هاي پنجشنبه گذشته اصلاح‌طلبان چنين عنواني را ديدم و متأسف شدم. ايشان به نقل از اين روزنامه‌ها گفته‌اند من عقب ننشسته‌ام. فكر مي‌كنم ادبيات ايشان در اين مقوله در شأن يك حقوقدان نيست. وقتي شوراي نگهبان كه در آن 6 فقيه و 6 حقوقدان در خصوص موضوع يك داوري دارند تخطئه آن مطابق موازين حقوقي نيست. از آن بالاتر وقتي همين موضوع به شوراي حل اختلاف مي‌رود ايستادن در برابر نظر شوراي حل اختلاف هم صحيح نمي‌باشد.

وي افزود: رئيس جمهور با دفاع از كسي كه التزام عملي به يك حكم الهي ندارد چه چيزي را مي‌خواهد اثبات كند. اين قطعاً با سوگند رياست جمهور نمي‌خواند و آن را نقض مي‌كند.

حبيبي بيان داشت: رئيس‌جمهور سوگند ياد كرده است قانون اساسي را پاس بدارد. وقتي طبق قانون اساسي، شوراي نگهبان فصل‌الخطاب صلاحيت و عدم او از صلاحيت در انتخابات است. رئيس جمهوري بايد نظر شوراي نگهبان را رعايت كند.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي همچنين در مورد ملاقات فائزه هاشمي با رئيس سابق جامعه بهائيان گفت: وقتي تصوير اين ملاقات را در فضاي مجازي ديدم بسيار متأسف شدم. اميدوارم آقاي هاشمي در مورد اين مسئله هم به دخترش تذكر دهند. خطر جريان بهائيت اگر بيشتر از منافقين نباشد، كمتر نيست.

حبيبي شهادت ذوالفقار حزب الله شهيد بدرالدين را به سيد حسن نصرالله تسليت گفت و افزود: مردم لبنان و ايران و جهان اسلام منتظر انتقام حزب‌الله از رژيم صهيونيستي هستند اين جنايت نبايد بي‌پاسخ بماند.

وي همچنين در پايان ميلاد مبارك حضرت صاحب الزمان (عليه‌السلام) را تبريك گفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها