کد خبر: ۳۷۶۵۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
سرخپوشان به دنبال جانشین مهدی طارمی هستند و به همین دلیل مذاکره برای جذب کاوه رضایی را آغاز کرده اند.

به گزارش پایگاه 598، سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد هاشم بیک زاده و کاوه رضایی به هر تیمی که دوست دارند می توانند بروند.

 این چراغ سبزی بود برای اینکه باب مذاکره پرسپولیسی ها برای جذب کاوه رضایی باز شود.

رضایی فصل قبل هم در فهرست سرخپوشان بود اما رقم درخواستی بالای ذوبی ها مانع از این شد تا کاوه پیراهن قرمز را بر تن کند.

این بار اما داستان انگار کمی متفاوت است.این بار هم کاوه رضایی بازیکن آزاد است و هم خود ذوبی ها این احساس را کرده اند که ماندن در ذوب آهن دیگر این بازیکن جوان را ارضا نمی کند.هرچند که خود کاوه ابراز علاقه کرده که به تیم های خارجی برود اما شاید در نهایت تصمیمی بگیرد که منجر به قرمز پوش شدن او شود.

 مهدی طارمی در گفت و گو با سایت رسمی خودش اعلام کرد که دوست دارد لژیونرشود.او حتی با پرسپولیسی ها شرط کرده در صورتی در این تیم می ماند که اگر پیشنهادی از اروپا رسید قراردادش را فسخ کند و لژیونر شود.

طارمی در پرسپولیس ماندنی نیست و مسئولان باشگاه این نکته را به خویی درک کرده اند.به همین دلیل هم هست که از همین حالا به دنبال جذب جانشین او هستند.

برانکو سبک بازی رضایی را می پسندد و از طاهری خواسته تا مقدمات حضور این بازیکن در پرسپولیس را فراهم کنند.

حالا باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقی مس افتد وآیا کاوه رضایی ذوب آهن را به مقصد پرسپولیس ترک می کند یا اینکه او هم مثل طارمی پیشنهادی اروپایی دارد و می خواهد حضور در فوتبال اروپا را تجربه کند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها