أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۶۶۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
پایان کار مایکل اومانیا و پرسپولیس و این مدافع کاستاریکایی شب گذشته ایران را برای همیشه ترک کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، مدافع کاستاریکایی پرسپولیس که جزو یکی از گرانترین بازیکنان لیگ محسوب می شد، در فصل گذشته آنطور که باید نتوانست در ترکیب این تیم به میدان برود و تنها مصدومیت و یا محرومیت هم پستی هایش فرصت حضور در ترکیب سرخپوشان را به او می داد. اومانیا شب گذشته با پایان قراردادش با پرسپولیس، تهران را ترک کرد و اعلام کرد شاید دیگر به لیگ ایران برنگردد.

او در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما پیش از ترک ایران گفت: بله، ایران را ترک می کنم و مشخص نیست که دوباره به لیگ ایران برگردم یا نه، هرچند خیلی بعید به نظر می رسد.

اومانیا در مورد اینکه به نظر او با توجه به شرایط پرسپولیس، فصل آینده برای آنها چطور رقم خواهد خورد و آرزویش چیست گفت: مسلما خاطرات خوبی از این تیم و هوادارانش دارم و همین باعث می شود بهترین ها را برای آنها بخواهم و آنها در فصل آینده بهترین خواهند بود و شانس بیشتری خواهند داشت.

مدافع سابق تیم ملی کاستاریکا که مدتی از ترکیب تیمش دور بود از انگیزه های مجددش برای بازگشت به ترکیب این تیم خبر داد و گفت: می خواهم دوباره به شرایطی بازگردم که حضورم در تیم ملی تضمین شود و این بزرگترین انگیزه من خواهد بود.

مایکل اومانیا بامداد چهارشنبه ایران را به مقصد کاستاریکا ترک کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها