يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۶۷۸۰
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
به نظر می‌رسد دروازه پرسپولیس قرار نیست به همین آسانی‌ها رنگ آرامش را ببیند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دنیای اقتصاد، در شرایطی که خیلی از هواداران این تیم نسبت به جذب بیرانوند و جایگزینی او با سوشا مکانی خوش‌بین بودند و این اتفاق را پایان بحران در مهم‌ترین نقطه زمین می‌دانستند، اتفاق عجیبی رخ داد که فضای فوتبال کشورمان را تحت‌تاثیر قرار داد.

اصل موضوع انتشار یک فایل صوتی نامناسب و غیراخلاقی، منتسب به بیرانوند بود که دیروز واکنش‌های زیادی را برانگیخت. در همین راستا مدیرکل حراست وزارت ورزش از برخورد جدی با منتشر‌کننده این فایل صوتی خبر داد.

رضا حسنی خو در گفت‌وگو با کاپ اظهار کرد: «این عمل زشت و صد درصد خلاف شرع و خلاف قانون است. کسانی که چنین اعمالی را انجام می‌دهند قطعا اشاعه فحشا و اشاعه فساد می‌کنند. شخصا به هیچ عنوان این رفتار را تایید نمی‌کنم. بی‌گمان مسوولان قوه قضائیه باید با افرادی که در شبکه‌های اجتماعی این فایل صوتی یا از این دست موارد را منتسب به افراد منتشر می‌کنند برخورد کنند. قطعا کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز در این باره اقدامات لازم را انجام خواهد داد. اینکه بدون اثبات مسائل عنوان شده موضوعی را به دروازه بان پرسپولیس یا هر فرد دیگری نسبت بدهند‌، به هیچ عنوان تایید نمی‌کنم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها