کد خبر: ۳۷۸۹۲۶
زمان انتشار: ۱۵:۲۹     ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
پیشکسوت باشگاه استقلال در مصاحبه ای لب به گلایه از پرویز مظلومی سرمربی سابق این تیم باز کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی، اصغر حاجیلو در مقاطع مختلف با علیرضا منصوریان همکاری داشته؛ از زمان بازیگری سرمربی امروز استقلال حاجیلو سرپرست بود، در دوره‌ای که منصوریان دستیار افشین قطبی بود، حاجیلو سرپرست آن تیم به شمار می‌رفت و در زمانی که منصوریان سرمربی تیم ملی امید بود.

 

* آقاي حاجيلو شما در سايپا ماندگار شديد؟


بله رابطه صميمانه‌اي كه با آقاي درويش و حاج‌حسين فركي داشتم، سبب شد همكاري‌ام با سايپا ادامه پيدا كند.


* شايد اگر صبر مي‌كرديد، با منصوريان به استقلال برمي‌گشتيد.


افرادي در اين باشگاه هستند كه حرمت مرا شكستند و در سايت باشگاه نوشتند حاجيلو دنبال سهم‌خواهي است. چطور مي‌توانم در اين مقطع با استقلال باشم. من زماني كه پول نبود، جواني و سلامتي‌ام را با افتخار براي اين تيم گذاشتم و حالا حتي حرمتم حفظ نشد.


* منصوريان مي‌تواند استقلال را به موفقيت برساند؟


بايد برساند و اميدوارم با عملكردي خوب بتواند در پايان فصل روي سكوي قهرماني بايستد.


* هنوز رابطه‌تان مثل گذشته‌ها گرم است؟


از جانب بنده بله، همواره دوستدار رفقايم بوده و ثابت كرده‌ام رفاقت به محبت زباني نيست و زمان ثابت مي‌كند واقعاً رفيق دوستانم بوده‌ام يا نبوده‌ام. به هر حال ما در كنار هم نان و نمك خورده‌ايم و خير يكديگر را مي‌خواهيم.


* عملكرد مظلومي را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟


من شديداً از او دلخوري دارم. آن روزي كه عليه من از داخل باشگاه بيانيه صادر شد، فقط نشست و تماشا كرد. در دلش گفت من كه پست و مقامم را دارم و چرا بروم اعتراض كنم و بخش روابط عمومي را با خودم بد كنم اما نمي‌دانست از همانجا زير پاي خودش هم خالي مي‌شود. وقتي ببينند پيشكسوتان پشت هم نيستند، يكي‌يكي آنها را مي‌زنند. مظلومي كوچكترين دفاعي از منِ اصغر حاجيلو نكرد و فرداي خودش را از دست داد چون خيلي از ما مي‌توانستيم منطقي از عملكرد او دفاع و شرايط را برايش بهتر كنيم اما بنده هم مثل خود پرويز سكوت مي‌كنم. سرمربيگري استقلال مبارك منصوريان باشد و اميدوارم به موفقيت برسد با اينكه چندين ماه است از او خبري ندارم ولي مي‌دانم مثل پرويز نيست و پشت پيشكسوت را خالي نمي‌كند. البته اگر آدم‌هاي داخل باشگاه اخلاقش را عوض نكنند و ان‌شاءا... كه نخواهند توانست.


* از سايپا چه خبر؟


تا حرفم يادم نرفته، بايد بگويم چند روز قبل در اتحاديه فوتبال علي پروين حرف مهمي زد و خطاب به حاضران گفت فقط خود ما فوتبالي‌ها بايد مراقب هم باشيم و هر اتفاقي افتاد، حواس‌مان به هم باشد و حرمت همديگر را نگه داريم. اگر خودمان حرمت‌شكني كنيم و هواي هم را نداشته باشيم، ديگر هيچ‌كس را نخواهيم داشت اما درباره سايپا به آينده اين تيم خوشبين هستم. زماني كه به تيم ملي دعوت شدم، 18 سال داشتم و حسين‌آقا 19 ساله بود. آقاي غلامحسين پيرواني هم با ما بود. حدود 40 سال از آن دوره مي‌گذرد و ما رفقاي 40 ساله هستيم. اميدوارم سايپا با حمايت مديريت و درايت آقاي فركي همين فصل سهميه آسيايي بگيرد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها