کد خبر: ۳۷۹۴۶۱
زمان انتشار: ۱۵:۲۴     ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس گفت: وزير ورزش به عنوان رئيس مجمع دو باشگاه پرسپوليس و استقلال به همه موارد اشراف دارد و نيازي نيست كسي به او خط و خطوطي بدهد.

به گزارش پایگاه 598، پندار خمارلو در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شكايت اشپيتيم آرفي از پرسپوليس و اينكه گفته مي‌شود سرخ‌پوشان فصل آينده با 3- امتياز ليگ را آغاز خواهند كرد، گفت: درباره كسر امتياز بايد بگويم كه پيش از اين 6 بازيكن خارجي شكايت هايي از باشگاه انجام داده بودند كه قرار بود بابت هر شكايت 6 امتياز از ما كسر شود كه در مجموع بايد 36 امتياز از ما كسر مي‌شد اما با اقداماتي كه از سوي باشگاه انجام شد توانستيم با دادن پول و توافق رضايت اين بازيكنان را جلب كنيم و آنها به فيفا نامه‌اي نوشتند مبني بر اينكه از پرسپوليس شكايتي نداريم.

وي ادامه داد: موضوع اشپيتيم آرفي مربوط به سال 90 است كه آن زمان او به فيفا شكايت كرده بود اما كمتيه انضباطي فيفا به اين دليل كه آرفي در كميته انضباطي فدراسيون فوتبال ايران پرونده دارد شكايت او را رد كرد. حالا بعد از 5 سال اين صحبت‌ها دوباره مطرح شده كه براي خود ما هم جالب است اما بايد بگويم نامه‌اي دال بر اينكه از پرسپوليس بخواهد 3 امتياز كسر شود به دست ما نرسيده و اين موضوع كذب است. حتي ما اين مسئله را از روابط بين‌الملل فدراسيون فوتبال هم پيگيري كرديم و آنها گفتند كه چيزي براي ما هم نيامده است. شرايط فيفا به گونه‌اي است كه تيم‌ها را به يكباره جريمه نمي‌كند و قبل از آن اخطار مي‌دهد كه تا اين لحظه هيچ اخطاري به ما نرسيده است.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس درباره حمله برخي از هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش به اتومبيل سرپرست باشگاه پرسپوليس و اينكه سرپرست باشگاه گفته چنين مسئله‌اي را نديده، گفت: اينكه بهرام افشارزاده اين موضوع را نديده يا درباره آن حرف نزده موضوع ما نيست بحث ما اين است كه تعدادي از هواداران منتسب به باشگاه استقلال كه مقابل وزارت ورزش حاضر بودند با مشت و لگد به اتومبيل سرپرست باشگاه پرسپوليس ضربه زدند كه كار درستي نيست. البته ما اين تعداد را از هواداران واقعي باشگاه استقلال جدا مي‌دانيم. اين عده از هواداران معتقد بودند كه آقاي طاهري با وزير ورزش درباره نقل و انتقالات باشگاه استقلال صحبت كرده است. بايد بگويم شأن وزير ورزش بالاتر از اين حرف‌هاست و قطعا خود او به عنوان رئيس مجمع دو باشگاه پرسپوليس و استقلال ناظر به همه چيز است. او مي‌تواند هر زمان كه بخواهد قرارداد ثبت شده در دو باشگاه را ببيند و خود او به همه چيز اشراف دارد و نيازي نيست كه كسي بخواهد به وزير ورزش خط و خطوطي بدهد.

خمارلو در مورد شايعه تغييرات در هيأت مديره پرسپوليس هم گفت:‌بحث تغييرات در هيأت مديره به ما ارتباطي پيدا نمي‌كند. هيأت مديره زير نظر وزير ورزش مشغول به فعاليت است و تغييرات در آن در حوزه اختيارات وزير است. ما هم مثل بقيه اين اخبار را در رسانه‌ها مي‌بينيم و چيزي نيست كه در دايره اختيارات ما باشد. قطعا مسئولان وزارت ورزش بهتر در اين خصوص مي‌توانند صحبت كنند.

وي درباره اينكه گفته مي‌شود برانكو، لوبانف دروازه‌بان ازبكستاني تيمش را نمي‌خواهد و شايد عذر او را بخواهد، ادامه داد: اين موضوع صحت ندارد. چرا كه لوبانف در ليست برانكو است و صحبتي مبني بر اينكه او را نخواهد وجود ندارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها