کد خبر: ۳۷۹۹۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
نیروهای اشغالگر قدس با یورش به منزل خانواده «مراد ادعیس» نوجوان ۱۵ ساله که به اتهام اجرای عملیات ضد صهیونیستی در اسارت بسر می برد، خانه وی را تخریب کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، نیروهای اشغالگر اسرائیل بامداد امروز شنبه خانه مراد ادعیس نوجوان 15 ساله در روستای یطا واقع در جنوب شهر الخلیل در کرانه باختری را تخریب کردند.

مسئولان رژیم صهیونیستی ادعیس را به اتهام حمله با سلاح سرد به یک صهیونیست در شهرک «عتنائیل» که به کشته شدن وی منجر شد، بازداشت کرده اند.

شاهدان عینی گفتند که صدای شلیک چند بمب صوتی به سمت شهروندانی که سعی داشتند خود را به اطراف خانه ادعیس برسانند، به گوش می رسید.

در همین رابطه مراد ادعیس پدر خانواده در واکنش به این اقدام صهیونیست گفت: من تخریب خانه ام را شاهد بودم و تاکید می کنم که این کار تنها صبر و پایداری ما را بیشتر می کند و خانه ام فدای قدس.

فلسطینیان ساکن کرانه باختری و بیت المقدس از یکم ماه اکتبر سال گذشته در اعتراض به تشدید تعرضات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مقدسات اسلامی و در راس آنها مسجد الاقصی به خیابان ها ریخته و انتفاضه عظیم را به راه انداخته و توانسته اند با اجرای عملیات های سلحشورانه و بهره گیری از تاکتیک های جدید مبارزاتی از جمله حمله با سلاح سرد و تیراندازی و غیره ده ها اسرائیلی را به هلاکت برسانند و صدها تن دیگر را زخمی کنند.

این در حالی است که اخیرا با شهادت جمال محمد مروح دویکات تعداد شهدای انتفاضه قدس به 218 تن افزایش یافت که 13 تن از آنان در شهر نابلس به شهادت رسیده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها