کد خبر: ۳۸۰۴۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش - تغییرات در سپاهان خیلی زودتر از روزهایی که حسین فرکی نیمکت این تیم را ترک کرد، آغاز و سیاست کلی این تیم عوض شد. اتفاقی که شاید بتوان افرادی مثل حسین فرکی و استیماچ را هم قربانی همین سیاست دانست. طی یکی دو روز اخیر لیستی از طرف باشگاه سپاهان منتشر شد که اسامی بازیکنان مازاد این تیم در لیست دیده می‌شد.

در نگاه اول چیزی که نظرها را جلب می‌کرد، عدم حضور نام محرم نویدکیا در لیست بود. بازیکنی که خودش اعلام کرده بود در سپاهان نخواهد ماند و حرف‌هایش را خیلی زودتر از اینها گفته بود، در لیست مازاد سپاهان نبود، تا این گمانه زنی پیش بیاید که چرا او با همه حواشی که برای سپاهان داشت در لیست نیست و نام بازیکنانی مثل عقیلی، پاپی، گردان، احمدی، کرمی و... خیلی زود و حتی بدون اعلام و اطلاع سرمربی جدید تیم روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت.

هرچند مطلع نبودن سرمربی از این لیست خیلی از مسائل را روشن می‌کند اما با نگاهی به لیست منتشر شده و البته بازیکنانی که از سپاهان جدا شدند و به تیم‌های دیگر رفتند، کاملا مشخص است که این لیست هم در راستای سیاست جدید باشگاه منتشر شده و البته نه تنها نبود نام نویدکیا در این لیست احترام به او نیست یا اینکه باشگاه سپاهان قصد دارد او همچنان در خدمت تیم باشد، بلکه این دقیقاً به معنی قرار گرفتن نویدکیا در لیست سیاه سپاهان است، لیستی که به احتمال زیاد باز هم سرمربی از آن بی خبر است و برای همین هیچ گاه نتوانسته اظهارنظر قاطع و محکمی در باره این بازیکن داشته باشد.

اگر لیست بازیکنان جدا شده از سپاهان مثل خلعتبری و... را در کنار لیست بازیکنان مازادی که اسمشان اعلام شده، قرار دهیم آن وقت به خوبی درک خواهیم کرد که اگر اسم نویدکیا هم در لیست مازاد بود، شرایط بهتری برایش رقم می‌خورد و راحت تر در باره آینده خود تصمیم می‌گرفت اما با این شرایط باید گفت محرم نویدکیا با تنهایی که در صورت ادامه همکاری با سپاهان، در فصل آینده خواهد داشت، عملاً تابع تصمیمات سرمربی و مدیرعامل خواهد بود و در صورتی هم که خودش از سپاهان به تیم دیگری برود، مقابل هواداران قرار خواهد گرفت. با این اوصاف است که می‌توان تصور کرد اسم نویدکیا به جای قرار گرفتن در لیست مازاد در لیست سیاه باشگاه سپاهان درج شده است و این سیاستی است مدیرانه و کاملا مخفی که نویدکیا، فرکی، استیماچ و غیره نمی‌شناسد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها