أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۲۲۷۸
زمان انتشار: ۱۶:۳۹     ۰۵ تير ۱۳۹۵
در اطلاعيه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آمده است؛‌ واقعه هفتم تير سند مظلوميت و حقانيت ايران اسلامي با خون مطهر شهيد بهشتي، و هفتاد و دو تن از ياران باوفايش امضاء و خط انقلاب ، با خون سرخ آن شهيدان والامقام آبياري شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،‌ شــوراي هماهـنگي تبـليـغات اســلامـي در آستانه‌ي يوم‌الله هفتم تير و فرارسيدن سـي و پـنـجـميــن سالگرد فاجعه‌ي تروريستي هفتم تير ماه سال 1360و انفجار دفتر مركزي حزب سابق جمهوري اسلامي، با صدور اطلاعيه‌اي، ضمن گرامي‌داشت ياد و خاطره آن شهيدان والامقام ، فاجعه تروريستي هفتم تير، از مردم فهيم و قدرشناس تهران دعوت مي‌كند تا با حضور پرشور ، معنوي و گستردۀ خود در ويژه مراسم بزرگداشت سـي و پـنـجـميــن سالگرد شهادت شهيدان فاجعه‌ي تروريستي هفتم تير ضمن اداي احترام به مقام شامخ و رفيع آن راست قامتان جاودانه تاريخ ، بار ديگر خشم و نفرت و انزجار خود را از اين‌گونه اقدامات تروريستي و وقيحانه دشمنان قسم‌خورده‌ي انقلاب اسلامي و منافقين مزدور را فرياد زده و در اعلام برائتي مجدد از منافقين و دشمنان انقلاب ، با آرمان‌هاي قدسي و بلند امام شهدا و شهيدان سرفراز تجديد ميثاق نمايند.

در اطلاعيه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آمده است:آري از ميان اوراق تاريخ ، با ديگر قتلگاه كربلاي ايران، متجلي گشت و سرچشمه به بزرگي و عظمت داغ كربلاي حسيني قد كشيد، آن شب سياه و تاريك در ظلمتكده‌ي شب، آبستن حادثه‌اي دلخراش و خونين بود كه تا ساليان سال، داغ گرانش بر دل شقايق‌هاي عاشق سنگيني مي‌كند.


اين اطلاعيه  مي‌افزايد: آري؛ آن شب، انفجار، بغض كينه و عداوت دشمنان كوردل نظام اسلامي بود و انتشار مظلوميت تنيده شده در حقانيت شهيد مظلوم بهشتي و ياران صديق و باوفايش در آسمانِ نيلگون ايران اسلامي، رنگ شهادت گرفت و هيچ فرياد رسايي به عظمت آن انفجار مهيب و دلخراش نمي‌توانست مظلوميت سيد شهداي انقلاب اسلامي و جريان اصيل خط سرخ انقلاب را همانند موجي عظيم و خروشان در سراسر گيتي و پهنه پهناور عالم ، منتشر كرده و "نقابِ نفاق" و تزوير و التقاط را از چهره‌ي كريه‌المنظر منافقين كوردل و مزدوران ترسوي اجير شدۀ امريكا بر دارد و التقاطيون كژانديش را رسواي هميشه تاريخ و ابديت نمايند و پرده از چهره امريكاي ام الفساد قرن و جنايت هاي متعدد و گستردۀ او بردارد.

در ادامه اين بيانيه آمده است:‌ واقعه هفتم تير؛ سند مظلوميت و حقانيت ايران اسلامي با خون پاك و مطهر شهيد بهشتي، آن قافله‌سالار و سيد شهيدان انقلاب اسلامي و هفتاد و دو تن از ياران باوفايش امضاء و خط انقلاب ، با خون سرخ آن شهيدان والامقام آبياري شد و نهال تازه نوپاي انقلاب اسلامي بارور و تنومند گشت.

در پايان اين اطلاعيه، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي ضمن اداي احترام به روح پرفتوح شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي و دفاع مقدس به ويژه شهداي فاجعه هفتم تيرو گراميداشت نام ، ياد و خاطره و پيام آن عزيزان ، از عموم ملت شهيدپرور ايران بار ديگر دعوت مي كند تا به منظور تجليل از مقام بلند مرتبه و رفيع آنان ، در ويژه مراسم و آئين‌هاي بزرگداشت كه ، در سراسر كشور و به صورت ويژه در تهران (در مشهد و مقتل شهيدان) برگزار مي شود حضوري پرشور و انقلابي يابند .

به گزارش فارس،‌اين ويژه مراسم در تهران به مدت دو روز ، يـك شـــنبــه شـــشــم و دو شـــنبـه 7 تير ماه ، از ساعت ( 17:30 الي 19:30 ) با سخنراني يكي از مقامات مسئول و بيان خاطرات آن فاجعه از زبان شاهدان عيني ، جانبازان زنده و خانواده شهداي هفتم تير و نيز ساير برنامه هاي - فرهنگي هنري ، انتشاراتي وبرپايي موزۀ آثار شهدا در مقتل شهيدان واقع در (ميدان بهارستان تهران، خيابان شهيد مصطفي خميني، نرسيده به چهارراه سرچشمه، انتهاي كوچۀ شهيد صيرفي‌پور ، ساختمان يادمان شهداي هفتم‌تير ) و با حضور مقامات كشوري ، لشكري و شخصيت‌هاي سياسي، فكري، فرهنگي، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران انقلاب اسلامي و عموم مردم عزيز و شريف ايران اسلاميبرگزار خواهدشد.

همچنين سخنران اولين روز مراسم (يـك شـــنبــه شـــشــم تير ماه ) دكتر "محمد جواد لاريجاني" ، معاون بين الملل و رئيس كميتۀ حقوق بشر قوۀ قضائيه و دومين روز مراسم ( دو شـــنبـه 7 تير ماه ) استاد دكتر "حشمت الله قنبري"، پژوهشگر و استاد دانشگاه است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها