کد خبر: ۳۸۵۲۸۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۲۸ تير ۱۳۹۵
مدير اجرايي آكادمي استقلال گفت: علي سامره من را متوجه اشتباهم كرد و او را كنار گذاشتم.

به گزارش پایگاه 598، حسن روشن در گفت‌وگو با تسنيم، در خصوص انتخاب مربيان جديد تيم فوتبال اميد استقلال گفت: علي سامره آنقدر بزرگ شده كه خودش براي تيم اميد تصميم مي‌گيرد. ما هم براي اينكه سامره را متوجه اشتباهش كنيم، او را از تيم اميد بركنار كرده و آرش لب‌جويي و مهدي شعباني را به عنوان مربيان جديد تيم اميد معرفي كرديم.

وي خاطرنشان كرد: قرار بود تيم‌هاي اميد استقلال و جوانان با هم بازي كنند، اما سامره اين بازي را برهم زد. سامره به من پيامك زد و گفت: احترام شما واجب است، اما اين كارها به شما ارتباطي ندارد و خودم تيم اميد را برعهده خواهم داشت. سامره درست مي‌گفت و من را متوجه اشتباهم كرد. سامره تمرينات تيم اميد را به مكان ديگري برد و دو ماه است كه اجازه نداده تمرينات اين تيم را ببينم. سامره به من گفته كه نمي‌دانم چه كاره هستم. او راست مي‌گويد و من هم او را كنار گذاشتم تا بداند چه كاره هستم.

مدير اجرايي آكادمي استقلال در پاسخ به اين سوال كه اگر سامره بركنار شده و همچنان در تمرينات تيم اميد شركت مي‌كند، چرا موضوع را به باشگاه اطلاع نمي‌دهد، گفت: اگر اين كار را انجام دهم، نشان دهنده ضعف خودم است. به من حكم داده‌اند و اين حكم در جيبم است. اگر قرار باشد باشگاه در اين زمينه تصميم بگيرد، از آكادمي مي‌روم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها