کد خبر: ۳۸۸۳۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
باتوجه به مقررات سازمان ليگ مدافع فصل پیش پرسپولیس نمی تواند به این آسانی پیراهن تراکتورسازی را بپوشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیـوز، پس از مخالفت برانکو ایوانکوویچ با حضور رامین رضاییان در پرسپولیس خبری منتشر شد که این بازیکن در راه تبریز و پیوستن به تراکتورسازی قرار دارد.

 

در این خبر آمد که رضاییان از شب گذشته مذاکراتش را به تراکتورسازی آغاز کرده و صحبت هایی با مصطفی آجرلو و امیر قلعه نویی انجام شده است. این در حالی است که تراکتورسازی ۶ سهمیه خرید لیگ برتری خود را انجام داده و نمی تواند بازیکن سهمیه لیگ برتری دیگری جذب کند.

 

تيم ها تا پايان نيم فصل فقط می توانند شش سهميه ليگ برتري به خدمت بگيرند و تراكتور هم محسن بنگر، سينا عشوری، عليرضا رمضانی، هادی محمدی، شهرام گودرزی و محمد ابراهيمی را جذب كرده و سهميه آنها تا نيم فصل تكميل شده است.

 

سينا عشوری اگر چه فصل قبل هم در تراكتور توپ می زد اما سرباز بود و اين فصل با دريافت رضايت نامه از ذوب آهن به تراكتور رفت و برخلاف تصور ششمین سهمیه بازیکنان لیگ برتری تراکتورسازی محسوب می شود.

 

به این ترتیب اگر تراکتورسازی بخواهد رضاییان را جذب کند باید یک بازیکن را کنار بگذارد. البته با توجه به حضور محمد ایران پوریان در سمت راست خط دفاعی تراکتورسازی، بعید است قلعه نویی برای جذب رضاییان به آب و آتش بزند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها