کد خبر: ۳۹۰۱۹۶
زمان انتشار: ۱۵:۵۲     ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
روز گذشته و بعد از تساوي عجيب استقلال برابر شهرداري فومن در بازي دوستانه شايعاتي عجيبي در مورد بازگشت مدافع تيم فوتبال خونه به خونه به جمع آبي ها منتشر شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، روز گذشته و بعد از تساوي عجيب استقلال برابر شهرداري فومن در بازي دوستانه شايعاتي عجيبي در مورد بازگشت مدافع تيم فوتبال خونه به خونه به جمع آبي ها منتشر شد. حنيف عمران زاده بعد  از 7 سال حضور در استقلال در پايان فصل گذشته با نظر منصوريان در ليست مازاد استقلال قرار گرفت و حالا شايعه بازگشت او مي تواند تبعات شديدي براي سرمربي جوان آبي ها داشته باشد.

ماجراي شايعه بازگشت عمران زاده به استقلال به سفر چند روز پيش منصوريان به بابل براي تماشاي بازي خونه به خونه برابر بادران تهران بر مي گردد، جايي كه گفته مي شود او جلسه با منصوريان برگزار كرد و در آنجا بحث هايي در مورد بازگشت عمران زاده به استقلال مطرح شد.

با اين حال عمران زاده گزينه اول خط دفاعي استقلال نيست و در صورتي كه جذب پادواني به هر دليلي عملي نشود استقلال از بين او و هادي عقيلي يكي را انتخاب مي‌كند. البته با توجه به اختلاف بين رحمتي و عمران زاده كمي بعيد به نظر مي‌رسد او به اين راحتي‌ها بتواند با استقلال قرارداد امضا كند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها